اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مهاجر: نیروی انتظامی نقش بسیار مهمی در تولید و حفظ امنیت دارد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت است و نقش بسیار مهمی در تولید و حفظ امنیت دارد.

مهاجر: نیروی انتظامی نقش بسیار مهمی در تولید و حفظ امنیت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس گلستان، سیدعلی مهاجر در دیدار با فرمانده و مسوولان انتظامی استان گلستان اظهار کرد: امنیت از مولفه های مهم و اساسی و زیربنایی هر جامعه است که پایداری و بقای آن در سایه مجاهدت‌ها و تلاش‌های نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی حاصل می‌شود و در این میان نقش و اهمیت نیروی انتظامی بر هیچ کس پوشیده نیست.

سردار محمد سعید فاضل دادگر فرمانده نیروی انتظامی گلستان نیز در این دیدار گفت: وجود امنیت یکی از مهمترین مؤلفه‌های پیشرفت کشور است و نیروی انتظامی ضمن برخورداری از اقتدار و صلابت، همواره در کنار مردم و حافظ جان و مال مردم بوده است و برای تحقق این وظیفه سنگین و مهم با همه توان و جدیت تلاش می‌کند.

محمد برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در مسابقات کشوری کشتی بزرگسالان که در گرگان برگزارشد از هیچ تلاشی دریغ نکرد و گلستان توانست میزبان خوبی برای این مسابقات باشد.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول