اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

آبگرفتگی معابر و سیل مدارس جنوب کرمان را تعطیل کرد

بارش شدید باران در روز های گذشته و آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیل مدارس مناطق جنوبی کرمان را تعطیل کرد.

آبگرفتگی معابر و سیل مدارس جنوب کرمان را تعطیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهران باهری رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: بارش شدید باران در روز های گذشته و آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیل مدارس مناطق جنوبی کرمان را تعطیل کرد.

وی گفت: بارش شدید باران در روز های گذشته و آبگرفتگی معابرکلاس‌های حضوری دانش‌آموزان در شهرستان‌های کهنوج، فاریاب، منوجان، عنبر آباد، رودبار و قلعه‌گنج را امروز چهار شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ تعطیل کرد و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می‌شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تعطیلی آموزش حضوری در تمام مدارس روستایی شهرستان جیرفت با توجه به آبگرفتگی معابر از تعطیلی مدارس دوره ابتدایی در شهر جیرفت در مورخ امروز چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه جاری نیز خبر داد.

باهری افزود: مدارس متوسطه اول و دوم در شهر جیرفت آموزش خود را به طور حضوری پیگیری می‌کنند، اما آموزش در سایر دوره‌های تحصیلی از طریق فضای مجاز پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه آزمون‌های داخلی مدارس شهرستان‌های تعطیل شده لغو و به روزهای بعد موکول می‌شود: تأکید کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم (داوطلبان آزاد و واحد مانده‌ها) در زمان مقرر و به طور حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول