اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سیل در کمین محلات رودان است

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رودان با اشاره به خدمات گروه‌های جهادی به سیل‌زدگان رودان در مورد وضعیت بارندگی گفت: آب اغلب محلات را فرا گرفته و عملا سیل در کمین محلات رودان است.

سیل در کمین محلات رودان است

محمد ماهری امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودان اظهار داشت:  هم‌اکنون ۶۰ گروه جهادی اعم خواهران و برادران در حوزه‌های مختلف در حال خدمت رسانی به سیل زدگان شهرستان هستند.

وی اضافه کرد: خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان مستقر در کمپ‌های اسکان اضطراری به‌وسیله گروه‌های جهادی بسیج در حال انجام است و تا پایان این بحران هم ادامه خواهد داشت.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رودان در خصوص وضعیت بارندگی در این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر بارش رحمت الهی متوقف شده است اما چندین محور در شهرستان مسدود است و برخی محلات سطح شهر رودان مانند بند میر، بند ملا، خشورگی و سنگی در صورت ادامه بارندگی با همین شدت ساعات قبل بشدت در معرض سیل خواهند بود.

ماهری افزود: امکانات موجود در شهرستان جوابگوی حجم این میزان بارندگی نخواهد بود و باید مسؤولان این موضوع را مورد توجه داشته باشند و از سوی دیگر احداث باغات متعدد در مسیر رودخانه‌ها باعث شده تمامی پل‌هایی که در محور ورودی رودان و سطح شهر احداث شده با تنه‌های درختان مسدود شده و در پی آن آب اغلب محلات شهر را فرا گرفته است.

وی گفت: برآورد خسارت بارندگی امروز با توجه به شدت بالای آن هنوز قابل بررسی نیست اما قطعا منازل مسکونی فراوانی خسارت دیده‌اند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول