اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استان اصفهان هنوز موزه تخصصی شهدا ندارد

مدیر کل بنیاد شهید اصفهان گفت: ایجاد موزه در سطح ملی و مرکز استان‌ها تعریف شده است و در اصفهان نیز موزه ماندگار با شرایط خاص نداریم چرا که در سیاست کلان نظام اداری نبوده است.

استان اصفهان هنوز موزه تخصصی شهدا ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، مسعود احمدی‌نیا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان عصر امروز در حاشیه دیدار با جانبازان و ایثارگران شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: سیاست‌های کلان نظام و توصیه امام(ره)  و مقام معظم رهبری مردمی بودن است که خوشبختانه شعار دولت سیزدهم نیز مردمی بودن است.

وی با بیان اینکه ۱۰ درصد ایثارگران و جانبازان کشور در استان اصفهان هستند، گفت: به تمام شهرستان‌های استان اختیار دادیم تا از ظرفیت شهرستان‌ها برای خدمت به ایثارگران استفاده کنند.

احمدی‌نیا گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران چشم و چراغ نظام هستند و اگر ما مسؤولین در خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و جامعه ایثارگری کوتاهی کنیم، شرمنده شهدا خواهیم بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به موزه شهدای گلپایگان، گفت: از آنجایی که نگهداری آثار و مستندات شهدا در موزه تخصص لازم دارد ایجاد موزه در سطح ملی و مرکز استان‌ها تعریف شده است که در اصفهان نیز موزه ماندگار با شرایط خاص نداریم و هنوز هم نتوانستیم در حمایت از موزه شهدای گلپایگان قدم برداریم.

وی افزود: در شهر گلپایگان توسط شهرداری پروژه عظیم موزه شهدا ساخته شده و باید استفاده صحیح شود لذا تمام دستگاه‌های فرهنگی شهرستان با عنوان متولی در احیای آن به شهرداری کمک کنند و یا در قالب یک مجتمع فرهنگی برای جذب جوانان از آن استفاده شود و ما هم کمک و مساعدت خواهیم داشت.

احمدی‌نیا افزود: وظیفه ذاتی دستگاه‌ها تحقق مطالبات جانبازان است و در راستای کاهش تردد جانبازان به دلیل شرایط جسمانی تا مرکز استان بستن قرارداد با تمام مرکز درمانی در دستور کار قرار گرفت و همچنین برای ارائه خدمات بهتر، یک باجه در بنیاد شهید گلپایگان ایجاد خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه بداخلاق‌ترین کار مسوولان این است که قولی بدهند که نتوانند انجام دهند، گفت: سعی و تلاش داریم نقایصی که در اجرای قوانین است را با استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها رفع کنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول