اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کار شرکت عمران در اندیشه پایان یافته است/ تفکر شورا و شهرداری باغستان مدیریتی نیست

فرماندار شهریار با اشاره به اینکه فعالیت شرکت عمران شهر اندیشه پایان یافته اما همت مدیریت شهری بر پیگیری اتمام کار و خروج این مجموعه نیست، گفت: نوع رویکرد و عملکرد شورای شهر و شهرداری باغستان از ابتدا دوره فعلی صحیح نبوده و نوع تفکر مدیریتی و خدمات‌رسانی نیست.

کار شرکت عمران در اندیشه پایان یافته است/ تفکر شورا و شهرداری باغستان مدیریتی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، نوراله طاهری فرماندار شهرستان شهریار امروز در جمع خبرنگاران در خصوص انتخاب شهرداران ۲ شهر فردوسیه و صباشهر اظهار کرد: یک گزینه انتخاب شهردار فردوسیه و دو مورد در صباشهر انجام شد اما گزینه‌های معرفی شده علی‌رغم مشورت‌های صورت گرفته، تایید نشد و گزینه جدید شهردار فردوسیه مجدد معرفی شده و در صباشهر نیز با بد سلیقگی کار عقب افتاد.

وی افزود: فعالیت شرکت عمران شهر اندیشه پایان یافته اما همت شورا و شهرداری اندیشه بر پیگیری اتمام کار شرکت عمران نیست و زمانی که این شرکت اعلام می‌کند ۵۰ درصد هزینه های مترو را متقبل می‌شود مشخص است که درآمدهای زیادی از این منطقه کسب می‌کند و لازم است که شرکت عمران پس از پایان کار از این شهر خارج شود تا شهرداری به سروسامان کامل و سرمایه گذاری‌ها برسد.

فرماندار شهریار در ارتباط با مشکل زمین تعاونی ۷ گانه فاز ۶ اندیشه گفت: جلسات مختلفی در این خصوص برگزار شد اما کمیته امداد در خصوص سرانه خوب عمل نکرد و زمینی را تفکیک کرده و به گروهی داده که به حدود ۱۵۰ نفر زمین‌های ۱۲۰۰ متری در محل‌هایی واگذار شده که در طرح تفصیلی عبور خیابان شهرداری است و باید تکلیف این افراد از سوی کمیته امداد مشخص شود و همچنین سرانه‌ها می‌بایست به‌گونه‌ای تخصیص داده شود که همه افراد بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

وی درارتباط با دستگیری رئیس اداره کار شهریار گفت: گزارش‌هایی از تخلفات این اداره به اداره کل منتقل شد که هربار آن را جدی نگرفتند و در نهایت منجر به دستگیری رییس اداره کار شهریار و جابجایی مدیرکل استان شد.

وی با بیان اینکه باغستان آبستن حوادث خاص است گفت: نوع کار شورا از ابتدا درست نبود و شهرداری عملکرد درستی ندارد و نوع تفکر مدیریت شهری باغستان مدیریتی و خدمات رسانی نیست و روند خوبی پیش نمی‌رود.

فرماندار شهریار با اشاره به اینکه باغستان پتانسیل‌های خوبی داشته و نیازمند فکر و ایده است، خاطرنشان کرد: شهردار این منطقه تازه کار است و لازم بود به شهرداری کارکشته و مجرب سپرده میشد که همه جانبه جای نگرانی در این شهر است.

طاهری تصریح کرد: حکم انفصال دو عضو اندیشه صحت نداشته و هیچ جایگاهی نداشته و مسائل مطرح شده وجاهت ندارد. 

انتهای پیام/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول