اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای طرح‌های اقتصادی در ۱۱۷۷ هکتار از اراضی ملی سمنان

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از اجرای طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در یک‌هزار و ۱۷۷ هکتار از اراضی ملی این استان خبر داد.

اجرای طرح‌های اقتصادی در ۱۱۷۷ هکتار از اراضی ملی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، غلامرضا خراسانیان، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در اراضی ملی این استان، اظهار کرد: تعداد ۲۵ پرونده به دبیرخانه شورای هیأت هفت‌نفره ارجاع شد و موردبررسی و تصویب قرار گرفت.

وی اضافه کرد: صاحبان این پرونده‌ها متقاضیانی هستند که قصد اجرای طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری کشاورزی در اراضی ملی را دارند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: در این جلسه از سوی اعضای شورا با واگذاری اراضی ملی و مورد درخواست متقاضیان ۱۱ پرونده در سطح یک‌هزار و ۱۷۷ هکتار موافقت شد.

خراسانیان گفت: با نظر اعضای شورا برای سایر پرونده‌ها تصمیماتی ازجمله اجاره، تمدید تغییر طرح و تغییر نام (جایگزینی) و فروش و انتقال قطعی اتخاذ شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول