اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف 382 کیلو انواع مواد افیونی در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 382 کیلوانواع موادمخدر و دستگیری 7 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در 72 ساعت گذشته خبر داد.

کشف 382 کیلو انواع مواد افیونی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: مأموران انتظامی هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در 72 ساعت گذشته موفق شدند با اجرای 13 مرحله طرح پاکسازی نقاط و محلات آلوده و بازرسی از 7 باب منزل متعلق به توزیع کنندگان، دو دستگاه خودرو حامل موادمخدر را شناسایی و توقیف و 7 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 382 کیلو انواع موادمخدر کشف شد، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل 203کیلو تریاک، 10 کیلو شیشه ، 171 کیلو و 422 گرم حشیش ، 13 گرم هروئین و 900 گرم سایر مواد است که با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری ماموران انتظامی شهرستان های تابعه استان کشف شده است.

این مقام انتظامی استان با اشاره به جمع آوری 100 معتاد متجاهر و بلامکان در مدت یاد شده، ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول