اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پروژه ورزشی سام و زال مربوط به زمان دولت هاشمی است/ نداشتن یک ورزشگاه، درد بزرگ جوانان قشم

رئیس شورای اسلامی شهر قشم گفت: ساخت مجموعه ورزشی و سالن ورزشی سام و زال قشم مربوط به دوره مرحوم رفسنجانی است؛ ولی متاسفانه و پس از سالیان سال همچنان این پروژه نیمه‌تمام به حال خود رها شده است.

پروژه ورزشی سام و زال مربوط به زمان دولت هاشمی است/ نداشتن یک ورزشگاه، درد بزرگ جوانان قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حبیب بازماندگان قشمی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: سالن ورزشی سام و زال قشم، قربانگاه وعده مسؤولان شده و دو بار سقف این مجموعه فروریخته؛ اما هنوز پروژه به اتمام نرسیده و موجب تلف شدن بودجه بیت‌المال شده است.

وی بیان کرد: وضعیت سالن‌های ورزشی در شهر قشم بسیار وخیم است و یک سالن شهرداری هم در اختیار واکسیناسیون کرونا قرار گرفته و جوانان ورزشکار و مستعد قشم با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر در قبال سلامت، بهداشت، فرهنگ، اقتصاد و بسیاری از مسائل مردم حساس و مسؤول است، افزود: امیدواریم شبکه بهداشت در استفاده از ظرفیت درمانگاه خلیج فارس با توجه به کاهش مراجعات مردمی برای واکسیناسیون و انجام گسترده این منظور برای مردم، اقدام کند.

وی تاکید کرد: مجموعه ورزشی تختی قشم نیز از وضعیت بسیاری بدی برخوردار است و علاوه بر غیرقابل استفاده شدن چمن مصنوعی و بروز مشکل در نورافکن‌های این استادیوم، این بنای نیم قرنی، نیازمند اصلاح و مرمت اساسی است.

شهرستان قشم در جنوب هرمزگان واقع شده و مشکلات سرانه کم ورزشی در این شهرستان و خصوصا شهر قشم، در سالیان اخیر در حالی داد مردم و مسئولان را درآورده که تنها التیام آن بازدیدهای گاه و بیگاه مسئولان ارشد کشوری و عدم تخصیص اعتبار برای اتمام پروژه ها خصوصا سالنن ورزشی های سام و زال و تختی قشم بوده است.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول