اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سامانه بارشی بعدازظهر چهارمحال و بختیاری را ترک می‌کند/ وزش باد شدید تا پایان امروز

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: تا ساعات بعدازظهر این موج به طور کامل از استان خارج می‌شود اما وزش باد شدید تا پایان امروز انتظار می‌رود.

سامانه بارشی بعدازظهر چهارمحال و بختیاری را ترک می‌کند/ وزش باد شدید تا پایان امروز

معصومه نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: هم‌اکنون فعالیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری ضعیف شده است و تنها در بخش‌هایی از مناطق غربی و گردنه‌ها شاهد بارش برف و کولاک را در بخشی هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تا ساعات بعدازظهر این موج به طور کامل از استان خارج می‌شود اما وزش باد در طی امروز به صورت شدید انتظار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه این سامانه سبب بارش ۲۳ سانتی‌متر برف در کوهرنگ شده است و هم‌اکنون ارتفاع برف در این ایستگاه به ۶۸ سانتی‌متر رسیده است، افزود: از بعدازظهر امروز تا صبح فردا کاهش دما و یخبندان را در سطح استان انتظار داریم و فردا بارشی نخواهیم داشت.

ورود سامانه بارشی جدید به استان از روز پنجشنبه

نوروزی اضافه کرد: از اواسط روز پنج‌شنبه یک سامانه بارشی از منطقه کوهرنگ وارد استان می‌شود و به تدریج از ساعات بعدازظهر تا شب موجب بارش برف و وزش باد شدید خواهد شد.

وی عنوان کرد: شدت بارش‌ها برای مناطق کوهرنگ، اردل، بخش‌هایی از کیار و لردگان خواهد بود در سایر مناطق هم بارش برف را داریم اما ضعیف خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری توضیح داد: این موج بارشی صبح روز جمعه استان را ترک می‌کند و مجدد کاهش دما را انتظار داریم و تا اواسط هفته آینده جو استان آرام خواهد بود.

وی گفت: صبح امروز کوهرنگ با منفی پنج درجه سردترین نقطه استان گزارش شده است.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول