اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تجهیزات امنیتی غرب استان افزایش می‌یابد/ برخورد شدید پلیس با خفت گیران و گردن‌کشان

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه به‌زودی امکانات و تجهیزات پلیس حوزه غرب به ‌ویژه شهرقدس افزایش خواهد یافت، از کاهش ۸ درصدی سرقت‌های خرد خبر داد و گفت: با کسانی‌که اقدام به خفت گیری و گردن‌کشی می‌کنند به شدت برخورد خواهیم کرد.

تجهیزات امنیتی غرب استان افزایش می‌یابد/ برخورد شدید پلیس با خفت گیران و گردن‌کشان

سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرقدس با اشاره به ملاقات مردمی که در مسجد جامع شهرقدس برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی برابر اولویت ها در برخورد با جرائم و مخلان نظم و امنیت برنامه ریزی کرده و با هماهنگی قضایی اقدام می‌کند تا مردم در امنیت و آرامش باشند.

وی گفت: با توجه به توسعه و رشد جمعیتی شهرستان قدس باید نیروی انتظامی این شهر به‌روز شده و زیرساخت‌های امنیتی و نیروی انسانی آن افزایش یابد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه افزود: اقدامات قانونی در این خصوص با هماهنگی سلسله مراتب فرماندهی انجام شده و به زودی شاهد افزایش امکانات و تجهیزات در حوزه غرب استان تهران به ویژه شهرقدس خواهیم بود تا در ایجاد و امنیت و آرامش فعالیت‌ها بیشتر شود و مردم از اقدامات پلیس راضی باشند.

وی در ارتباط با کمبود کلانتری‌ها ازجمله شهرک فرزان، بیان کرد: براساس تقسیمات کشوری اقدامات انجام می‌شود و هماهنگی لازم صورت گرفته و بر مبنای افزایش جمعیت ساختار و امکانات نیز افزایش می‌یابد.

سردار ظهیری با بیان اینکه جهت جلوگیری از سرقت‌های خرد لازم است همه دستگاه‌ها و مردم کمک کنند افزود: در سال جاری اقدامات پلیس در راه‌اندازی گشت‌های انتظامی و گشت‌ها ۱۱۰ در حوزه شهرستان قدس موجب شده حدود ۸ درصد جرائم خرد کاهش یابد و به هیچ عنوان پلیس اجازه گردن‌کشی، سرقت مسلحانه و خشن به کسی نمی‌دهیم و به شدت برخورد می‌کند. 

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح‌های مختلف مانند برخورد با سارقین، مالخران، فروشندگان مواد مخدر و قاچاقچیان کالا و ارز، میزان سرقت‌ها کاهش یافته و این طرح‌ها روز به روز بیشتر خواهد شد، گفت: با کسانی که اقدام به خفت‌گیری می‌کنند به شدت برخورد شده و میزان جرائم خشن در غرب استان کاهش یافته است. 

فرمانده انتظامی غرب استان تهران به جمع‌آوری بیش از ۲۰۰ نفر معتاد متجاهر در شهرقدس اشاره و تصریح کرد: جمع آوری معتادین متجاهر از اولویت‌های کاری پلیس بوده و تاکنون تعداد زیادی دستگیر و جمع‌آوری شده و هر چه ظرفیت بیشتری به پلیس داده شود، جمع آوری‌ها نیز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/۶۷۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول