اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

امداد و نجات پیشرو جمعیت هلال احمر است/ تلاش برای افزایش اهمیت اجتماعی

دبیر کل جمعیت هلال احمر با تاکید بر این که خانواده هلال احمر برای افزایش اهمیت اجتماعی تلاش کنند، گفت: سازمان امداد و نجات، پیشرو و پیشانه جمعیت هلال احمر است.

امداد و نجات پیشرو جمعیت هلال احمر است/ تلاش برای افزایش  اهمیت اجتماعی

یعقوب سلیمانی دبیر کل جمعیت هلال احمر در حاشیه بازدید از سازمان امداد و نجات، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: سازمان امداد و نجات پیشانی جمعیت هلال احمر است و به عنوان پیشتازترین سازمان قرار دارد.

وی گفت: تمامی مدیران و افرادی که مشغول فعالیت در جمعیت هلال احمر هستند به ویژه امدادگران و نجاتگران تلاش خود را می‌کنند تا بهترین خدمات را به مردم ارائه دهد و تمام این تلاش ها برای انجام اهداف جمعیت هلال احمر است.

دبیر کل جمعیت هلال احمر بیان کرد: همه باید با یک همدلی در راستای افزایش اهمیت اجتماعی جمعیت هلال احمر تلاش کنیم.

سلیمانی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر همانند سایر نهادها و دستگاه ها دچار مشکلاتی است اما می بایست این مشکلات را اولویت بندی کرده و با یاری و کمک خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر آن را حل کنیم.

این مقام مسئول گفت: در آستانه یکصدمین سالگرد جمعیت هلال احمر هستیم و این یک فرصت استثنایی است؛ می بایست از این فرصت ها استفاده کنیم تا ظرفیت اجتماعی هلال احمر را بالاتر ببریم.

سلیمانی اضافه کرد: هدف از بازدید سازمان امداد و نجات آشنایی بیشتر با این سازمان بود و از تمامی زحمتکشان عرصه امداد و نجات در جمعیت هلال احمر تشکر می کنم.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول