اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

فارس من| تصمیمات جدید شهرداری تهران برای تامین مسکن آتش‌نشانان

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تصمیمات جدید شهرداری برای تامین مسکن آتش‌نشانان خبر داد و گفت: صندوق تامین معیشت پرسنل هم ایجاد می‌شود.

فارس من| تصمیمات جدید شهرداری تهران برای تامین مسکن آتش‌نشانان

جلال بهرامی معاون خدمات شهری شهرداری تهران د ر گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس در خصوص رسیدگی به وضعیت معیشتی پرسنل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت:  بازبینی و بازنگری ساختار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با رویکرد کیفی سازی سطوح و پست های ثابت سازمانی و رفع خلأهای ساختاری در بخش‌هایی از مأموریت‌ها و فعالیت‌های مرتبط، و کمک به بهره مندی کارکنان زحمتکش سازمان به ویژه در حوزه عملیات با هدف امکان ارتقاء آن ها و استفاده از مزایای مربوطه در فواصل زمانی کوتاه‌تر در دستور کار هیئت مدیره سازمان قرار گرفت.

بهرامی ادامه داد:  ضمن تصویب فرایند اقدام در شورای سازمان، عنقریب پس از تایید نهایی شهردار  تهران به عنوان ریاست شورای سازمان،اجرایی و عملیاتی خواهد شد.
وی از  تامین اعتبار لازم برای افزایش مزایای غیر مستمر پرسنل آتش نشانی خبر داد و گفت:  این مزایا شامل (اضافه‌کاری، تعطیل کاری،هزینه غذا، ایاب و ذهاب) برای سال 1400 و 1401  است که بخشی از آن در قالب افزایش این مبالغ در حقوق دی پرداخت و اجرایی شده است. 

معاون شهردار تهران گفت: این افزایش به نحوی خواهد بود که بخشی از خدمات پرسنل زحمتکش آتش نشانی را بر اساس دستورالعملی که در هیئت مدیره به تصویب خواهد رسید، جبران می کند.
وی ادامه داد:  به منظور پاسخ به مهمترین چالش معیشتی پرسنل خدوم آتش نشانی، هیئت مدیره ضمن بررسی طرح مدیر عامل سازمان در خصوص تامین مسکن پرسنل آتش نشانی هم تصمیماتی گرفت. قرار شد  مدیر عامل سازمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به تهیه بانک اطلاعات مسکن پرسنل اقدام و نتایج آن جهت بررسی به هیأت مدیره اعلام شود.

 وی افزود: همچنین از طریق سازمان املاک و شهرداری مناطق 18 – 19 –21 - 22 اراضی مستعد قابل بارگذاری با قید شرط مالکیت شهرداری تهران جهت اخذ نظر شهردار تهران معرفی شود.البسه استحقاقی سال ۱۴00 و 1401 حداکثر تا پایان تیرماه سال آتی تامین  و مواردی که قبلاً تهیه شده نیز توزیع شود.

بهرامی در خصوص صندوق تامین معیشت پرسنل آتش نشانی گفت: حداکثر تا پایان بهمن‌ طرح لازم در این زمینه تهیه و به هیئت مدیره جهت بررسی اعلام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول