اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تخلف آشکار قانونی در پرداخت سهم جرائم راهنمایی و رانندگی/ ورود دیوان محاسبات به موضوع جرائم رانندگی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه در پرداخت سهم شهرداری‌ها از محل وصول جرائم راهنمایی و رانندگی تخلف آشکار قانونی رخ داده است،‌گفت: دیوان محاسبات اکنون به این قضیه ورود یافته و رئیس‌جمهور هم تأکید کرده‌اند سهم شهرداری‌ها از این قضیه پرداخت شود.

تخلف آشکار قانونی در پرداخت سهم جرائم راهنمایی و رانندگی/ ورود دیوان محاسبات به موضوع جرائم رانندگی

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،  سیدمجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه بیست و هشتمین نشست کمیسوین حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران اظهار داشت:‌امروز از مدیران شهری سراسر کشور در این کمیسیون شرکت کرده‌اند و اولین و در واقع نخستین نشست تیم‌های جدید در شهرداری‌های کشور بود.

وی افزود: مباحث مشترک مانند موضوع ترافیک و حمل و نقل عمومی در این جلسه مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت تا هم‌افزایی و توانایی در رفع این مشکلات در کلانشهرها ایجاد شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: از طریق توانایی‌های در شهرهای مختلف به دنبال رفع مشکلات، راهکارهای مشترک و تخصیص منابع هستیم که ان‌شاءالله امیدواریم تحولاتی را در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرها شاهد باشیم.

شفیعی درباره پرسشی در زمینه سهم شهرداری‌ها از وصول جرائم راهنمایی و رانندگی گفت:‌دولت‌ها سال‌ها در این زمینه به وظایف خود عمل نکرده و ما در جلسه اخیری که با رئیس‌جمهور داشتیم این موضوع را مطرح کردیم و آیت‌الله ابراهیم رئیسی اعلام کردند این قضیه را پیگیری می‌کنند.

وی گفت: تخلف آشکار قانونی در پرداخت سهم شهرداری‌ها از جرائم راهنمایی و رانندگی رخ داده و دیوان محاسبات اکنون به این قضیه ورود یافته است و قرار شده که دولت از طرقی از جمله تهاتر و ... به این موضوع ورود یابد و مطالبات پرداخت شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: البته تا سال 95 تا حدودی این میزان بدهی پرداخت شده هر چند که به مقدار ناچیز بوده است و برای 4 سال اخیر نیز به هر حال ارزش پول تغییر کرده و حتی اکنون هم اگر پرداخت شود مانند زمانی نخواهد بود که به موقع‌‌اش پرداخت می‌شد.

شفیعی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله تلاش می‌کنیم از طریق نشست‌های تخصصی مانند امروز شاهد بهبود وضعیت حمل و نقل در شهرهای مختلف باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول