اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

۶ محور اصلی و فرعی ارتباطی کردستان مسدود است/ ۵۵۰ روستای کردستان در محاصره برف

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: ۶ محور اصلی و فرعی و راه ارتباطی ۵۵۰ روستا به دلیل بارش برف و کولاک مسدود است.

۶ محور اصلی و فرعی ارتباطی کردستان مسدود است/ ۵۵۰ روستای کردستان در محاصره برف

محمدراشد مدرس‌گرجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر برفروبی در سطح جاده‌های استان توسط عوامل راهداری انجام گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان خاطرنشان کرد: ۳ هزار و ۵۰۰ تن شن و ماسه در سطح راه‌های فرعی و اصلی استان مصرف شده است.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ نفر عوامل راهداری اداره کل و ۱۰۰ نیروی بخش خصوصی در سطح جاده های استان مشغول انجام عملیات برفروبی هستند، گفت: ۴۰۰ دستگاه ماشین الات راهداری و بخش خصوصی نیز طی ۴۸ ساعت گذشته در راستای رهاسازی جاده‌های سطح استان بکارگیری شده‌اند.

رهاسازی ۲ هزار دستگاه خودرو 

وی از اسکان ۱۵۰ مسافر در راه مانده در راهدارخانه‌های استان خبر داد و گفت: تعداد ۲ هزار دستگاه خودرو رهاسازی شده است.

به گفته وی، از ساعت ۲۰ روز گذشته تاکنون ۶ محور اصلی و فرعی استان به دلیل بارش برف و کولاک شدید مسدود شده و تلاش برای بازگشایی انها ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان تصریح کرد: در حال حاضر مسیرهای سنندج- کامیاران، سقز - بوکان، سقز- بانه، سقز- مریوان، سه راهی تکاب به تکاب و سروآباد- کامیاران مسدود است.

وی همچنین از مسدود شدن راه ۵۵۰ روستا به دلیل بارش برف و کولاک شدید خبر داد و تصریح‌کرد: بیشترین بارش‌ها مربوط به سقز، بانه، مریوان، سروآباد و دیواندره است.

انتهای پیام/23330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول