اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پرداخت 30 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: طی 9 ماه نخست امسال، 30 میلیارد و 743 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به سه هزار و 336 خانواده‌ تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

پرداخت 30 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان چهارمحال و بختیاری

جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی ۹ ماه نخست امسال، ۳۰ میلیارد و ۷۴۳ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به سه هزار و ۳۳۶ خانواده‌ تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پرداخت تسهیلات حمایتی به خانواده‌های نیازمند با رویکرد رفع بخشی از مشکلات اقتصادی آن‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مددجویان جهت دریافت تسهیلات حمایتی، اشتغال، مسکن و درمان به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بانک قرض‌الحسنه رسالت معرفی می‌شوند‌، افزود: مددجویان پس از ارائه درخواست به کارشناسان این نهاد و مددکاران جهت دریافت وام به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت معرفی می‌شوند. 

محمدی با اشاره به پرداخت تسهیلات حمایتی و کمک به درمان نیازمندان، اضافه کرد: در ۹ ماه اول امسال ۲۰ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان در راستای رفع نیازهای اقتصادی و درمان به خانواده‌های نیازمند پرداخت شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین ۶ میلیارد و ۱۳۳ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه نیز به مددجویان دارای طرح‌های اشتغال و آموزش کسب و کار اختصاص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به پرداخت تسهیلات احداث، تعمیر و ودیعه مسکن به مدجویان، گفت: در طی این مدت، سه میلیارد و ۲۱۸ میلیون تسهیلات در راستای تأمین مسکن مناسب به مددجویان پرداخت شده است.

وی  خاطرنشان کرد: همچنین یک میلیارد و ۴۷ میلیون تومان تسهیلات نیز به دانشجویان تحت حمایت اختصاص یافته است.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول