اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

با مسببین آلودگی آب سقز برخورد می‌شود/ مدیران تحت تاثیر جوسازی‌های رسانه‌ای قرار نگیرند

فرماندار سقز گفت: آلودگی آب سقز باعث بیمار شدن حدود یک هزار نفر از شهروندان شد که خطای انسانی این مساله در دستور کار است و چنانچه دستگاه‌های ناظر اعلام کنند با فرد یا افراد خاطی به شدت برخورد خواهد شد.

با مسببین آلودگی آب سقز برخورد می‌شود/ مدیران تحت تاثیر جوسازی‌های رسانه‌ای قرار نگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، کامیل کریمیان در جلسه شورای اداری شهرستان سقز با بیان اینکه تقویت حس مسئولیت‌پذیری، داشتن نگاه آینده‌نگرانه و دوراندیشی باید از شاخصه‌های مدیران باشد، اضافه کرد: شهرستان سقز به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان، ظرفیت تبدیل شدن به مرکز استان را دارد.

رئیس شورای اداری شهرستان سقز با اشاره به تغییر و تحولات، تصریح کرد: تمام مدیران از جمله شخص بنده تا زمانی که مدیر هستیم باید به جد برای خدمت به مردم شریف شهرستان سقز تلاش کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه تلاش‌های عظیمی در حوزه مبارزه و مقابله با ویروس کرونا و واکسیناسیون انجام شده است، تصریح کرد: بی‌توجهی شهروندان به واکسیناسیون، بی‌توجهی به تلاش کادر زحمتکش بهداشت و درمان و شهدای سلامت است.

کریمیان اضافه کرد: تزریق دز سوم به ویژه در حوزه کارمندان توسط دستگاه‌های اجرایی برای حفظ سلامت کارکنان، مردم و جامعه باید توسط مسئولان ادارات و همکاری بهداشت و درمان به جد دنبال شود.

فرماندار سقز همچنین تلاش‌های دولت در حوزه بین‌الملل را فراگیر و امیدبخش توصیف و تصریح کرد: این تلاش‌ها و عزم‌ها برپایه حفظ اقتدار کشور در حال انجام است که در آینده به سود و مصلحت کشور و مردم خواهد بود.

وی طرح اقدام مشترک را تحول تازه‌ای برای جلوگیری از گرانفروشی برشمرد و افزود: هدف از تشکیل این کمیته، در نظر گرفتن حاشیه سود منطقی و معقول برای تولید کننده و حمایت از مصرف کننده است و تمام دستگاه های اجرایی، دبیرخانه کارگروه در شهرستان را یاری دهند.

فرماندار سقز عزم و جدیت شهرداری سقز برای توسعه و ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان را ارزشمند برشمرد و از اعضای شورای شهر خواست تا شهردار را با همدلی و همفکری، یاری دهند.

کریمیان با عنوان اینکه در بحث جهش ملی مسکن، سقز جزو شهرستان‌های پیشرو استان است، از تمام دستگاه‌های اجرایی خواست تا برای تولید مسکن شهرستان را یاری دهند.

فرماندار سقز در بخشی دیگر از سخنان با بیان اینکه در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، قرار داریم این ایام را تبریک گفت و افزود: مسئولان دستاوردها را اطلاع رسانی کنند.

کریمیان همچنین به آلودگی میکروبی آب سقز اشاره و با اظهار تاسف و معذرت از شهروندان برای این رخداد، اضافه کرد: این موضوع که از روز 13 تا 19 دی برای منطقه قوخ رخ داد، باعث بیمار شدن حدود یک هزار نفر از شهروندان شد که همگی بصورت سرپایی درمان شدند و مشکل خاصی ایجاد نشد.

وی در ادامه گفت: بررسی خطای انسانی این مساله در دستور کار است چنانچه دستگاه‌های ناظر اعلام کنند با فرد یا افراد خاطی به شدت برخورد خواهد شد چرا که تهدید امنیت و سلامت شهروندان به هیچ عنوان قابل اغماض نیست.

وی یادآور شد: در بخش تکمیل زیرساخت‌های آب شرب سقز، انتقال آب از بلوار وحدت به تصفیه‌خانه شماره یک برای باز توزیع و تکمیل سد چراغ ویس و تصفیه‌خانه، جانمایی میرده، اعتباراتی مناسب جذب و نهایی شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان سقز بر نظارت جدی بر آرد و نان، دور اندیشی مدیران برای توسعه، تسریع در آرد رسانی و و سوخت رسانی برای روستاهای صعب‌العبور، آمادگی برای برفروبی به ویژه جاده های روستایی، کمک به شبکه بهداشت و درمان برای افزایش ضریب واکسیناسیون، تلاش ادارات برای جذب تسهیلات اشتغال و تسهیلگری بانک ها در پرداخت آن، ضرورت تسهیلگری بانک ها در پرداخت تسهیلات ازدواج و آمادگی ادارات برای پیشگیری و پیش نگری حوادث طبیعی و غیر طبیعی تاکید کرد.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول