اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برف و کولاک فردا شب مناطقی از استان را فرا می‌گیرد/ صدور هشدار نارنجی هواشناسی

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از اواخر وقت فردا دوشنبه با ورود سامانه بارشی به استان شاهد بارش برف و باران، وزش باد نسبتا شدید، کولاک در مناطق برف‌گیر هستیم.

برف و کولاک فردا شب مناطقی از استان را فرا می‌گیرد/ صدور هشدار نارنجی هواشناسی

مهران چراغپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از اواخر وقت فردا دوشنبه با ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری شاهد بارش برف و باران، وزش باد نسبتا شدید و کولاک در مناطق برف‌گیر هستیم.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با خروج سامانه بارشی از اواخر وقت سه‌شنبه از استان شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود.

وی افزود: بیشترین اثر این موج بارشی در کوهرنگ، اردل، غرب لردگان، غرب خانمیرزا، فارسان، جنوب کیار، جنوب بروجن و ارتفاعات و گردنه‌های برف‌‌گیر است.

چراغپور اضافه کرد: لغزندگی سطح جاده‌ها و اختلال در تردد، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، کولاک برف، کاهش دید و مه دور از انتظار نیست.

وی به مردم استان توصیه کرد، از تردد‌های غیرضروری پرهیز کنند و هنگام تردد از محورهای کوهستانی تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: کشاورزان به دلیل وزش باد شدید از پوشش گلخانه‌ها محافظت کنند و شیلات‌داران نسبت به تنظیم آب ورودی به مزارع پرورش ماهی اقدام کنند.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول