اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرک های صنعتی تشکیل می شود

استاندار خراسان رضوی گفت: کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرک های صنعتی برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی آن تشکیل و نسبت به چاره جویی برای رفع مشکلات آنها اقدام خواهد شد.

کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرک های صنعتی تشکیل می شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در جریان بازدید از شهرک صنعتی چناران گفت: کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرک های صنعتی برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی آن تشکیل و نسبت به چاره جویی برای رفع مشکلات آنها اقدام خواهد شد.

وی همچنین نظارت شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در خصوص تامین زمین مورد نیاز برای واحدهای صنعتی و حمایت از تولیدکننده، هم افزایی دستگاه‌های اجرایی، اتخاذ نگاه و هدف مشترک برای توسعه تولید و تسریع در امور مربوط به واحدهای تولیدی را مورد تاکید قرار داد.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهرک صنعتی چناران از زیرساخت‌های مناسبی برخوردار بوده و تا فعالیت ۶۰۰ واحد صنعتی ظرفیت توسعه دارد که باید زمینه استقرار این واحدها در آن فراهم شود. هم اینک بیش از ۲۷۰ واحد صنعتی در این شهرک فعالیت دارند که باید نسبت به حفظ فعالیت واحدهای تولیدی موجود و حل مشکلات واحدهای راکد یا آنهایی که با کمتر از ظرفیت خود فعالیت دارند، اهتمام ورزید و گام‌های اساسی برداشت.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های موجود واحدهای تولیدی فعال شهرک صنعتی چناران افزود: شناسایی این ظرفیت‌ها که مطابق با نیازهای روز باشد و به فعلیت رساندن این ظرفیت‌ها می‌تواند به ارتقای سطح تولید و تجارت کمک شایانی کند.

وی با اشاره به عارضه یابی واحدهای صنعتی تعطیل در شهرک صنعتی چناران تاکید کرد: لازم است هر چه سریعتر با رفع موانع واحدهای تولیدی مزبور نسبت به فعال سازی آنها و بازگشت این واحدها به چرخه تولید اقدام کرد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول