اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پس از دو سال، راهیان‌نور دانش‌آموزی در شلمچه از سر گرفته شد

جانشین سازمان بسیج و فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه گفت: امروز با حضور دانش‌آموزان آبادانی و خرمشهری، پس از دو سال اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی از سر گرفته شد و تا پایان فروردین‌ماه به صورت حضوری و مجازی ادامه خواهد داشت.

پس از دو سال، راهیان‌نور دانش‌آموزی در شلمچه از سر گرفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، صبح امروز و پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع کرونا، سفر کاروان‌های راهیان‌نور دانش آموزی در یادمان شهدای شلمچه از سر گرفته شد. 

در این آئین دانش‌آموزان آبادانی و خرمشهری با حضور در مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا، بار دیگر سفر راهیا‌ن‌نور را کلید زدند. 

سردار سید قاسم قریشی جانشین سازمان بسیج و فرمانده قرارگاه راهیان‌نور سپاه در این آئین اظهار کرد: امروز با حضور دانش‌آموزان آبادانی و خرمشهری اولین روز شروع اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی آغاز شد که تا پایان فروردین‌ماه به صورت حضوری و مجازی ادامه خواهد داشت. 

وی عنوان کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم مطالبه دارند که امسال بتوانند در راهیان‌نور شرکت کنند و در این فضای معطر حاضر شوند و ما نیز این سفرهای معنوی را با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت همه دستورالعمل‌ها تدارک دیده‌ایم. 

قریشی گفت: برای دانشجویان نیز همانند دانش‌آموزان هماهنگی‌های لازم برای میزبانی از آنها انجام‌گرفته و ما آماده پذیرایی از هم‌وطنان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس هستیم.

جانشین سازمان بسیج و فرمانده قرارگاه راهیان‌نور سپاه بیان کرد: حرکت فرهنگی راهیان‌نور نقش ارزشمندی در ارتقاء فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است که نسخه مهمی برای امروز ما است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول