اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

در صحن امروز شورای شهر تهران چه گذشت؟/ از ماجرای تخلف ساخت و ساز در منطقه 22 تا عوارض طرح ترافیک

رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره جزئیات جلسه صحن امروز شورا ارائه کرد.

در صحن امروز شورای شهر تهران چه گذشت؟/ از ماجرای تخلف ساخت و ساز در منطقه 22 تا عوارض طرح ترافیک

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره جزئیات صحن امروز شورا اظهار داشت: امروز دو مصوبه یک فوریتی در مورد لوایح شهرداری تهران داشتیم که یکی در مورد طرح ترافیک بود و دیگری در مورد فضای سبز و جریمه قطع درختان که هر دو مورد با رأی اکثر اعضای شورای شهر تصویب شد.

وی گفت: طرح رصد مدتی است هر هفته توسط اعضای شورای شهر اجرا شده و بازدید دقیق از مناطق انجام گرفته است اعضای شورا درخواست داشتند که شهردار در صحن حضور یابد و آنها گزارشی در این راستا ارائه دهند.

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: البته قبلا بازدید از پروژه‌ها انجام می‌گرفت ولی در حال حاضر به شکل وسیع و دقیق از همه محلات تهران انجام می‌گیرد.

چمران در پاسخ به سوالی در مورد تخلفات  غیرمجاز ساخت و ساز در منطقه 22 در کنار باغ گیاه‌شناسی،گفت: باید ببینیم بر چه اساسی مجوز داده شده است و پس از بررسی‌ها گزارشی را در این زمینه اعلام می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به طور کلی نمی‌شود گفت که چون اینجا باغ گیاه‌شناسی وجود دارد کنار آن را رها کنیم و ساخت و سازی انجام نگیرد باید متناسب با شرایط باغ بررسی شود و نتیجه را اعلام کرد.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که باغ گیاه‌شناسی جزو آثار ملی است و نباید در کنار آن ساخت و ساز شود، گفت: هر اثر ملی معماری خاص و حریم خاص خودش را دارد؛ لذا به نظرم باید این قضیه بررسی کامل شود و سپس تصمیم گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول