اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افتخارآفرینی دانشجویان سمنانی در مسابقات کشوری

دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در مسابقات فریزبی و مسابقات دارت همگانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور رتبه‌های برتر کسب کردند.

افتخارآفرینی دانشجویان سمنانی در مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با درخشش خود افتخاری دیگر آفریدند و رتبه‌های برتر مسابقات فریزبی همگانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور را کسب کردند.

 در این مسابقات مهدیه چلیک فولادی دانشجوی مقطع کاردانی رشته تربیت بدنی دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود مقام نخست بخش دختران و زهرا جعفری دانشجوی مقطع کاردانی رشته تربیت بدنی این دانشکده نیز مقام دوم بخش دختران را با مربیگری خانم آقایان کسب کردند.

مسابقات فریزبی همگانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد و در این مسابقات ۱۱۱ نفر از ۲۲ دانشگاه در مسابقات حضور داشتند.

پس از بررسی فیلم‌های ارسالی دانشجویان، نفرات برگزیده توسط انجمن فریزبی و داوران در دو بخش دختران و پسران مشخص شد و به نفرات برتر حکم و جوایزی اهدا می‌شود.

افتخارآفرینی در مسابقات دارت همگانی

همچنین دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با درخشش خود افتخاری دیگر آفرید و رتبه برتر مسابقات دارت همگانی مجازی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور را کسب کرد.

در این مسابقات میلاد قندالی دانشجوی مقطع کارشناسی رشته حسابداری دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران سمنان مقام نخست بخش پسران را کسب کرد.

مسابقات دارت همگانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد و در این مسابقات ۱۵۳ نفر از ۳۰ دانشگاه در مسابقات حضور داشتند.

در این رقابت‌ها نیز پس از بررسی فیلم‌های ارسالی توسط داوران، نفرات برگزیده در دو بخش دختر و پسر مشخص شد و به نفرات برتر حکم و جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول