اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اعتبارات جبران خسارات سیل در هرمزگان ابلاغ شد+جزییات

اعتبارات جبران خسارات سیل در هرمزگان توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.

اعتبارات جبران خسارات سیل در هرمزگان ابلاغ شد+جزییات

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مصوبه مربوط به تخصیص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل در شهرستان‌های استان هرمزگان با امضای «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور، ابلاغ شد.

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۲۲ دی ۱۴۰۰، با اختصاص مبلغ ۷۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار به صورت هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای جبران خسارات وارده به بخش‌های مسکونی و تأسیسات زیربنایی ناشی از وقوع سیل دی ماه سال جاری در شهرستان‌های استان هرمزگان موافقت کرد.

همچنین با تصویب دولت، مبلغ ۱۲۷ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی ارزان قیمت (با سود ۴ درصد روستایی و ۵ درصد شهری) و بازپرداخت ۱۵ ساله برای تسهیلات بازسازی (۳ سال دوران مشارکت مدنی و ۱۲ سال دوران فروش اقساطی)، بازپرداخت ۵ ساله برای تسهیلات تعمیری و بازپرداخت ۷ ساله برای تسهیلات معیشتی توسط بانک مرکزی با ضمانت زنجیره‌ای اختصاص یافت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان‌های مربوط موظف شدند ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام بازسازی، گزارش عملکرد اعتبارات فوق را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال کنند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول