اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بی‌تدبیری دولت سابق در کاهش آسیب‌های اجتماعی/ مدیریت جهادی برای رفع مشکلات شهر

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه طی 4 سال گذشته بی‌تدبیری دولت سابق سبب رها شدن موضوع آسیب‌های اجتماعی شد، گفت: مدیران جهادی در شهرداری امروز خود را مسؤول مسائل شهر می‌دانند و برای کارهای بر زمین مانده داوطلب می‌شوند.

بی‌تدبیری دولت سابق در کاهش آسیب‌های اجتماعی/ مدیریت جهادی برای رفع مشکلات شهر

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، احمد صادقی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهار داشت: طی 4 سال گذشته بی‌تدبیری دولت تدبیر وئ امید آسیب‌های اجتماعی را رها کرد و کسی به فکر معتادان، کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار نبود.

وی افزود: روحیه اشرافی‌گری، کاهلی و بی‌مسؤولیتی سبب شد کارها در این راستا بر زمین بماند و حتی آن را به گردن دیگر سازمان‌ها بیندازند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد:‌در آن زمان گویا برخی از خیابان‌ها که عبور می‌کردند چشم‌های خود را می‌بستند تا افراد آسیب‌دیده را نبینند و در اتاق خود برای شهر تصمیم می‌گرفتند و حتی می‌گفتند این مسأله بر عهده دستگاه‌هایی مانند نیروی انتظامی، بهزیستی و کمیته امداد است.

وی تصریح کرد: اما امروز مدیران جهادی خودشان را مسؤول می‌دانند و حتی برای کارهای بر زمین مانده داوطلب می‌شوند و حضور شهرداری تهران در مسأله واکسیناسیون شاهد و گواه این  ادعا است.

صادقی گفت: راه‌اندازی قرارگاه اجتماعی شهر تهران به ریاست شهردار پایتخت در هم‌افزایی رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی بسیار مؤثر است  و ان‌شاءالله همه با هم و با حضور معتمدین محلات، خیرین و دستگاه‌های مردم‌نهاد این فرصت را مغتنم شمرده و اقدامات لازم را جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام می‌أهیم.

وی گفت:‌اگر مسؤولین با همه مشکلات پای کار می‌آیند باید به آن کمک کنیم و حمایت‌های لازم را انجام دهیم تا اقدامات و برنامه‌ها به خوبی پیش روند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول