اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

وضعیت کنونی دفنگاه زباله بجنورد، سلامت شهروندان را تهدید می کند

معاون عمرانی فرماندار بجنورد گفت: وضعیت نامناسب دفنگاه زباله، شهر بجنورد و آبادی‌های اطراف را با معضل بزرگ بهداشتی مواجه کرده و جان مردم را در معرض آسیب قرار داده است.

وضعیت کنونی دفنگاه زباله بجنورد، سلامت شهروندان را تهدید می کند

به گزارش خبر‌گزاری فارس از بجنورد، صبح امروز، هادی خودنیا، معاون عمرانی فرماندار بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در بازدید از دفنگاه زباله در بابا موسی و محل دپوی نخاله های ساختمانی در کنار گذر‌شمالی متاسفانه وضعیت نامناسب دفنگاه زباله و عدم رعایت ضوابط، شهر بجنورد و آبادیهای اطراف را با معضل بزرگ بهداشتی مواجه نموده که جان انسانها را در معرض آسیب قرار داده است.

وی گفت: دود ناشی از سوختن زباله ها و لاستیکهای فرسوده در کنار هجوم هزاران پرنده و حشرات موذی و بعضا انتقال آن به شهر سلامت شهروندان را تهدید می کند‌.

معاون عمرانی فرماندار بجنورد افزود: تعیین تکلیف هرچه سریعتر کارخانه کمپوست در مکان فعلی و یا تغییر مکان آن می تواند در کاهش مخاطرات خصوصا برای اقشار آسیب پذیر بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول