اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سرپرست فرمانداری رودان معرفی شد/ سرپرست فرمانداری رودان: خادم و خدمت گذار مردم هستم

آیین معارفه فرماندار شهرستان رودان با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان برگزار شد.

سرپرست فرمانداری رودان معرفی شد/ سرپرست فرمانداری رودان: خادم و خدمت گذار مردم هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، عصر امروز آیین معارفه فرماندار جدید شهرستان رودان با حضور علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، امام جمعه رودان، مدیران ستادی استانداری هرمزگان و اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان رودان در سالن همایش فرمانداری رودان برگزار شد.

علی رئوفی در این آیین  اظهار داشت: دولت‌ها تغییر می کنند و تغییر نیروها و انتخاب افراد توانمند و هم سو طبیعی است قطعا  تغییر به هر نحوی به نفع جامعه است.

وی ادامه داد: قطعا نباید این تغییرات موجب اختلاف مابین گروه‌ها و احزاب شود. 

معاون استانداری هرمزگان بیان داشت:  حاکمیت نیازمند تعامل و همدلی است و قطعا فرماندار هم به تنهایی خود موفق نخواهد شد و باید مدیریت مشارکتی باشد.

رئوفی با بیان این که مدیران به ویژه فرمانداران در دو سال اخیر به نوعی مدیریت بحران کردند و از  بحث کرونا گرفته تا مشکلات حاصل از تحریم و گرانی‌ها واقعا آنها پای کار بودند.

وی تاکید کرد: اسباب مدیریت صعه صدر است که بتوان در پی آن  انتظارات و مطالبات مردمی را درک و رفع کرد و باید حتی کسانی که نقد کننده هستند مورد پذیرش قرار گیرند.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به ویژگی‌های فرماندار جدید شهرستان رودان، وی را نیروی متعهد و انقلابی معرفی کرد و گفت: رودان شهر علما و با مردمی ولایت دار است که قطعا در دوران جدید با کارها جهادی برای رفع مشکلات تلاش خواهد شد.

خادم و خدمت گذار مردم هستم

عبدالرضا سالاری سرپرست جدید فرمانداری رودان نیز در این آیین با قدردانی از حسن اعتماد استاندار هرمزگان اظهار داشت: بار امانت سنگین امروز بر عهده حقیر گذاشته شده  و از تمامی اقشار مختلف مردم و مسوولان در این راه تقاضای کمک دارم.

وی تصریح کرد: خادم و خدمت گذار  مردم هستم و بدور از رنگ بندی‌های سیاسی و جناحی از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت شهرستان ولایتمدار رودان تلاش خواهد شد.

سرپرست فرمانداری رودان ادامه داد: خط قرمزم منافع مردم است و برای خدمت رسانی به آحاد مردم شریف شهرستان بویژه خانواده معظم شهدا و نیازمندان گام خواهم برداشت.

سالاری خاطر نشان ساخت: با برنامه ریزی میان مدت و بلند برای توسعه شاخص های شهرستان برای خدمات رسانی به مردم تلاش خواهد شد.

وی ادامه داد: نقش اصحاب رسانه در این میان به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان در راستای توسعه شهرستان و اجرای سیاست های دولت مردمی بسیار مورد نیاز است.

وی افزود: با اقدامات جهادی و انقلابی باید به مقابله با مشکلات پرداخت و اولین گام در این راه ایجاد یک وحدت همگانی با بهره گیری از تمامی ظرفیت در همه جناح های سیاسی است.

سالاری در ادامه  استفاده از ظرفیت نخبگان و فرهیختگان را برای تحقق این امر ضروری دانست.

وی در پایان تاکید کرد: برای تحقق اهداف با تدوین یک برنامه راهبردی بدنبال رفع مشکلات و توسعه همه جانبه اقدام کرد تا روح تمامی شهدا نیز از این اقدامات راضی و خشنود باشد.

به گزارش فارس در این آیین از تلاش‌های مصطفی غلامپور قدر دانی و عبدالرضا سالاری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رودان معرفی شد.

 

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول