اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

عجایب شهری در تبریز

عضو شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: اکنون در حالی که این قطعه یک ملک مجاور دارد و شهرداری به ملک مذکور مجوز ۸ طبقه داده است، به این قطعه پیلوت و یک طبقه بیشتر مجوز نمی‌دهد.

عجایب شهری در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدکاظم زعفرانچیلر در چهل‌ویکمین جلسه علنی فوق‌العاده شورای شهر تبریز اظهار داشت: شهروندی ۲۱ سال پیش، زمینی با کاربری فضای سبز خریده و شهرداری پروانه ساخت نداده است، صاحب ملک نیز به دیوان شکایت کرده و دیوان رای داده که براساس املاک مجاور عمل شود.

وی ادامه داد: اکنون در حالی که این قطعه یک ملک مجاور دارد و شهرداری به ملک مذکور مجوز ۸ طبقه داده است، به این قطعه پیلوت و یک طبقه بیشتر مجوز نمی‌دهد. 

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز، افزود: این چه قانونی است که برای ملک مجاور مجوز ۸ طبقه می‌دهند ولی برای ملک چسبیده به آن پیلوت و یک طبقه مجوز داده نمی‌شود!

زعفرانچیلر یادآور شد: اگر شهرداری پول ندارد و ۳۰ سال است طرح خود را نمی‌تواند اجرا کند، دلیل نمی‌شود که حقوق مردم ضایع شود.

بررسی و تصویب تعرفه عوارض محلی در دستور کار شورای اسلامی شهر است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این نشست گفت: یکی از مباحث مهم این روزها موضوع بررسی و تصویب تعرفه عوارض محلی بوده که در دستور کار شورای شهر قرار گرفته است.

غلامرضا احمدی متذکر شد: موضوع تعرفه عوارض محلی یکی از مباحث اهمیت‌دار بوده که این روزها اکثر کارکنان شهرداری و اعضای شورا به منظور نهایی کردن این مهم شبانه‌روز در تلاشند.

وی افزود: تعرفه عوارض محلی سال ۱۴۰۱ شهرداری تبریز باید به‌صورت دقیق و در کمترین زمان ممکن بررسی و تصویب شود.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: تلاش تمام همکارانی که دلسوزانه برای آحاد مردم شریف تبریز زحمت می‌کشند، بسیار ستودنی است.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول