اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دولت برای تامین بودجه دست در جیب مردم نمی‌کند/ دنیا و آخرت مردم برای‌مان مهم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: دولت امسال با کسری بودجه و بدهی مواجه است اما نمی‌خواهد دست به جیب مردم، بانک مرکزی و بورس کند و می‌خواهد کشور با صداقت و سلامت مدیریت شود.

دولت برای تامین بودجه دست در جیب مردم نمی‌کند/ دنیا و آخرت مردم برای‌مان مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، محمدرضا جان‌نثاری عصر امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندار گلپایگان اظهار کرد: دولت سیزدهم بنا ندارد فرصت‌سوزی کند چون ۸ سال کشور معطل برجام و تحریم ماند.

وی با بیان اینکه مشکلات را در میدان دیگران نمی‌اندازیم و شانه از بار مسؤولیت خالی نمی‌کنیم، گفت: دولت امسال کسری بودجه و بدهی از قبل دارد اما نمی‌خواهد دست به جیب مردم، بانک مرکزی و بورس کند و می‌خواهد کشور با صداقت و سلامت مدیریت شود.

وی تأکید کرد: شعار دولت سیزدهم مردمی بودن است، اما در حاکمیت مردمی بودن فراتر از این شعار است یعنی باید از تفکر و اندیشه و همت مردم استفاده کنیم.

 جان‌نثاری گفت: دولت سیزدهم حرف غلطی که با آخرت مردم کاری نداریم و تنها دنیای آنان را تأمین می‌کنیم را تکرار نمی‌کند چون دنیا و آخرت مردم برای ما مهم است، دنیای بدون آخرت پوچ است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تقدیر از عملکرد فرماندار سابق این شهرستان، گفت: فرماندار جدید گلپایگان از جناح خاصی نیست و اساس کار در دولت سیزدهم این است که جریان انقلابی به کار گرفته شود،عدم تکریم ارباب رجوع پذیرفتنی نیست و باید برای مردم احترام قائل شویم.

وی با بیان اینکه مشکلات خرد و کلان مردم باید برای حاکمان اهمیت داشته باشد تا مردم طعم خدمت را بچشند، گفت: مردم از دولت انتظار کار و رفع گرانی‌ها و کاهش تورم دارند و باید با قاطعیت تمام و با استفاده از ظرفیت‌ها شهرستان را آبا تر از گذشته کنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول