اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سرمربی آویژه صنعت پارسا: تیمم برای دور دوم لیگ برتر آماده است / دلم برای تماشاگران مشهدی تنگ شده است

سرمربی تیم بسکبتال آویژه صنعت پارسا گفت: تمامی بازیکنانم برای دور دوم رقابت‌های لیگ برتر آماده هستند و امیدوارم بتوانیم با کسب نتایج خوب در دور دوم به مرحله پلی‌آف صعود کنیم.

سرمربی آویژه صنعت پارسا: تیمم برای دور دوم لیگ برتر آماده است / دلم برای تماشاگران مشهدی تنگ شده است

سرجان ایوانوویچ سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از مشهد در خصوص آخرین وضعیت تیم بسکتبال آوِیژه صنعت پارسا برای حضور در دور دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال گفت: ما در پروسه کسب آمادگی برای مهم‌ترین بازی‌های خود در دوم لیگ برتر و همینطور مرحله‌ پلی‌آف هستیم. ما در طول فصل لحظات سختی را پشت سر گذاشتیم و نتایجی را کسب کردیم که کسی توقع نداشت و بازی‌هایی را واگذار کردیم که باید می بردیم.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون تحول ایجاد شده بعد از بازگشت مجدد خود به آویژه صنعت خاطرنشان کرد: تغییر سرمربی در میانه فصل مطمئنا بر روی تیم تاثیرگذار خواهد بود چراکه دوباره از صفرآغاز کردن آسان نیست. مربی جدید فلسفه جدید با خود به همراه می‌آورد اما از آنجا که من با این تیم دو فصل کار کرده بودم، همه چیز برایم جدید نبود و خیلی خوب بازیکنان، مدیران تیم و بسکتبال مشهد را میشناختم. بنابراین برای کسب نتایج خوب به زمان زیادی احتیاج نداشتم.

ایوانوویچ افزود: پنج بازی اول من با نتایج خوبی همراه شد و توانستیم مس رفسنجان و مهرام تهران را شکست دهیم. اما در طول این مدت خیلی در تهران ماندگار شدیم و نتوانستیم خوب تمرین کنیم.

سرمربی آویژه صنعت پارسا با بیان اینکه مصدومیت و کسالت برخی بازیکنان تیم باعث شده بود تیم زمان کافی برای تمرین مداوم و سخت نداشته باشد اظهار کرد: به همین دلایل بود که در دیدار‌های مقابل تیم‌های هرمزگان و سپاهان روز سختی را پشت سر بگذاریم اما الان در وضعیت مطلوب تمرینی هستیم، ده روز در مشهد هستیم و دو مرتبه در روز جلسه تمرینی داریم.

ایوانوویچ با اشاره به آمادگی همه بازیکنان برای رقابت‌های دور دوم لیگ برتر بسکتبال کشور تصریح کرد: وضعیت تیم بهتر و بهتر می‌شود و دیگر بازیکن مصدومی نداریم و امیدوارم در دیدار‌های بعدی تیمم عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد.

وی درباره ارزیابی خود از رقبای آویژه صنعت در مسابقات دور دوم نیز گفت: فکر می‌کنم در گروه سختی قرار گرفته‌ایم. مهرام نه تنها در این فصل از مسابقات بلکه در طول تاریخ بسکتبال ایران با باشگاه و تاریخچه بزرگ خود همواره جز تیم‌های برتر ایران بوده است. ما یکبار توانستیم در این فصل مهرام را شکست دهیم اما پیروزی دوباره در برابر مهرام کار سختی به شمار می‌آید.

سرمربی آویژه صنعت پارسا ادامه داد: اولین بازی ما با مس کرمان خواهد بود که تیم خوبی است و سرمربی باتجربه‌ای دارد. در حال حاضر در حال کسب آمادگی برای دیدار با مس کرمان هستیم چراکه برای تیم من دیدار افتتاحیه محسوب می‌شود. تیم خوزستان نیز در طول فصل با مشکلات متعددی روبرو شد و سرمربی خود را تغییر داد. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که باید برای هربازی آماده باشیم و تلاش داشته باشیم که نتایج خوبی کسب کنیم.

ایوانوویچ درخصوص احتمال صعود تیمش به مرحله‌ پلی‌آف گفت: همه 16 تیم دور دوم شانس صعود به مرحله دوم را دارند و بر همین اساس ما هم می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم اما این مساله به نتایج کسب شده توسط دیگر تیم‌ها در دیگر گروه‌ها نیز بستگی دارد و ما باید تلاش کنیم در ردوه اول یا دوم گروه خود قرار بگیریم.

وی ادامه داد: البته خیلی زود است دراین‌باره صحبت کنیم. ما شش بازی مهم داریم و بعد از آن به دلیل اردوی تیم ملی، تعطیلات 25 روزه‌ای خواهیم داشت که فرصت مناسبی را برای کسب آمادگی برای مرحله ‌پلی‌آف به ما می دهد.

سرمربی آویژه صنعت پارسا در پایان با ابراز دلتنگی برای تماشاچیان مشهدی اظهار کرد: دلم برای انجام بازی در مشهد و سالن خانه بسکتبال این شهر و حضور تماشاگران مشهدی تنگ شده است. به دلیل این ویروس کرونا همه بازی‌های ما در تهران برگزار می‌شود و مطمئنا این مساله خوشایندی برای من نیست اما این شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است و ماهم باید آن را بپذیریم.

ایوانوویچ افزود: بسیار منتظر آن زمانی هستم که دوباره بتوانیم مسابقات خود را به صورت رفت و برگشت برگزار کنیم. در هرصورت دلم برای تماشاگران و طرفداران مشهدی تنگ شده است.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول