اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بارش برف و شکسته شدن درختان و قطع برق در غرب اصفهان/ سقوط 12 پایه برق

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به علت بارش برف سنگین تعدادی از درختان شکست و سبب سقوط ۱۲ پایه برق و از بامداد برق و مخابرات بخش‌هایی از شهرستان گلپایگان، خوانسار، فریدن، فریدون‌شهر و بویین میاندشت قطع شد.

بارش برف و شکسته شدن درختان و قطع برق در غرب اصفهان/ سقوط 12 پایه برق

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بارش برف و باران در استان اظهار داشت: در حال حاضر در محور سمیرم-یاسوج بارش برف شدید گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این موج بارشی از روز گذشته استان را به ویژه مناطق غربی مانند فریدن، فریدون‌شهر، و بوئین میاندشت، خوانسار و گلپایگان و در جنوب سمیرم را دربر گرفته است، افزود: در سایر مناطق استان بارش به صورت باران بود.

شیشه‌فروش با بیان اینکه امروز پدیده غالب هوای استان وزش باد شدید و کولاک در مناطق غرب و جنوب است، بیان کرد: شدت بارش در مناطق غربی سبب شد تردد به صورت کند انجام شود و مدارس این مناطق در غرب تعطیل و غیرحضوری شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به افت دما و یخبندان در مناطق غربی استان گفت: به علت بارش برف سنگین تعدادی از درختان شکست و سبب سقوط ۱۲ پایه برق و بروز آسیب به فیدرهای ۲۰ کیلو ولت شد و از بامداد برق و مخابرات بخش‌هایی از شهرستان گلپایگان، خوانسار، فریدن، فریدون‌شهر و بویین میاندشت قطع شد که با تلاش ۱۲ اکیپ مهندسی برق و مخابرات ۸۰ درصد قطعی‌ها رفع و مابقی تا ظهر بازسازی و در مدار قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه به رانندگان توصیه می‌شود در محورهای غربی و جنوب حتماً وسایل ایمنی و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند، تصریح کرد: به دنبال بارش برف به ۱۰ نفر خدمت اسکان داده شد و به ۲۰ نفر که در راه مانده بودند خدمات امدادی ارائه شد.

شیشه‌فروش اضافه کرد: برای ساعاتی محور خوانسار-دامنه، خوانسار-گلپایگان و خوانسار- بوئین میاندشت در ساعات اولیه صبح تردد خیلی کند انجام شد، اما عوامل راهداری استقرار پیدا کردند و راه‌ها بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه ۴۲ اکیپ امدادی در بخش‌های اورژانس، هلال‌احمر و راهداری در مناطق برفی حال ارائه خدمت هستند، خاطرنشان کرد: راه های اصلی استان باز است و فقط گردنه کلوسه در پشت کوه فریدون‌شهر فعلاٌ بسته است.

وی بیان کرد: امروز برای مناطق مختلف وزش باد شدید گزارش شده است و به شهرداری‌ها اعلام کرد‌ه‌ایم داربست‌ها را در مقابل وزش باد مستحکم کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول