اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اهدای بیش از 16 هزار جلد کتاب از پژوهشگاه وزارت میراث فرهنگی به کتابخانه‌های همدان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: 16 هزار و 800 جلد کتاب از سوی مرکز معرفی فرهنگی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری کشور به کتابخانه‌های عمومی استان همدان اهدا شد.

اهدای بیش از 16 هزار جلد کتاب از پژوهشگاه وزارت میراث فرهنگی به کتابخانه‌های همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال‌های اخیر جذب منابع اهدایی شامل کتاب، نشریه و اسباب بازی، به یکی از مهمترین راه‌های تامین منابع کتابخانه‌های عمومی تبدیل شده است، بنابراین رایزنی با ادارات و سازمان‌های مختلف فرهنگی و غیرفرهنگی با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: در پی رایزنی با رئیس مرکز معرفی فرهنگی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری کشور، ۱۳ هزار و ۵۶ جلد کتاب و ۳ هزار و ۷۵۲ جلد نشریه در ۱۷۵ عنوان و با حوزه‌های موضوعی متنوعی چون مردم شناسی، باستان شناسی، زبان شناسی، هنرهای دستی و سنتی، حفاظت و مرمت و ابنیه و بافت‌های تاریخی در قالب دو مرحله در آذر و دی ماه سال جاری به کتابخانه‌های عمومی استان همدان اهدا شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ اهدای کتاب جهت تامین منابع مورد نیاز در کتابخانه‌ها تصریح کرد: از ابتدای طرح اهدای کتاب در سال ۹۲ تاکنون جمعا ۶۳۰ هزار جلد کتاب توسط مردم، سازمان‌ها و ادارات استانی و خارج استانی به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول