اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

امدادرسانی به 40 نفر حادثه‌دیده در محورهای مواصلاتی استان مرکزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: با توجه به بارش باران و برف و کولاک در 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان، این جمعیت به 5 مورد حادثه امداد رسانی کرد که در این راستا 40 نفر دچار حادثه شدند که 3 نفر مصدوم و 2 نفر نیز به مرکز درمانی انتقال پیدا کردند.

امدادرسانی به 40 نفر حادثه‌دیده در محورهای مواصلاتی استان مرکزی

 علیرضا محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد:  در پی بارش برف از عصر ۲۴ دی ماه، تمام عوامل امدادی مستقر در 13 پایگاه امدادی و تیم‌های پشتیبانی در شعب به حالت آماده باش کامل در آمدند.

 وی گفت: به جز محورهای منتهی به شهرستان‌های ساوه و زرندیه که بارش‌ها به صورت باران بوده است، مابقی محورهای مواصلاتی استان با بارش برف مواجه بوده‌ایم که می‌توان به محورهای اراک - قم، خمین - الیگودرز، کنار گذر اراک، اراک - شازند، شازند- هندودر، اراک - توره، توره - زالیان، محورهای مواصلاتی محلات، نراق،خنداب، تفرش، آشتیان و... اشاره کرد که با بارش برف نسبتا سنگین مواجه بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی خاطر نشان کرد: در این راستا گرفتار شدن خودروها در محور اراک بروجرد، گردنه زالیان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اعلام و تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

محمودی افزود: تیم‌های عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری توره با پشتیبانی یک تیم امدادی از شعبه شازند از ساعت 18 عصر دیروز تا ساعت 4 با مداد امروز، توانستند 9 دستگاه  خودرو گرفتار شده (30 نفر)در برف و کولاک را رهاسازی و به سرنشینان این خودروها امدادرسانی کنند.

وی تاکید کرد: این جمعیت با آمادگی کامل در ایام زمستان آماده پاسخگویی به هرگونه حوادث احتمالی می باشد و از هموطنان درخواست  نمود در صورت هرگونه حادثه با تلفن 112 ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

 

 

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول