اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بساط مدیران سفارشی در این دولت باید برچیده شود/ این افراد موجب خسارت به کشور و نارضایتی مردم می شوند

امام جمعه قزوین گفت: به نمایندگان و افرادی که دارای جایگاه جناحی هستند توصیه می‌کنم از سفارش‌ها برای انتصابات خودداری کنند تا مردم از انتصاب‌های سفارشی آسیب نبینند.

بساط مدیران سفارشی در این دولت باید برچیده شود/ این افراد موجب خسارت به کشور و نارضایتی مردم می شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: روح انسان برای تعالی و رشد به معنویت برآمده از قرآن و نماز احتیاج دارد و با داشتن اینها می‌توان زندگی را ارتقا داد.

وی با اشاره به سالروز فرار شاه از ایران افزود: آمریکا هرگز به هم پیمانان خود رحم نکرده و با نگاهی ساده به تاریخ متوجه می‌شویم که آمریکا نه تنها محمدرضا شاه را بعد از خروج از ایران به آمریکا راه نداد بلکه همپیمانان دیگری همچون اشرف غنی، رضاشاه، صدام و حتی قذافی به سرنوشت بدتری دچار شدند.

امام جمعه قزوین تاکید کرد: تکیه کردن به ستمگران و ظالمان جز بی آبرویی چیز دیگری در بر نداشته و هرکسی به ستمگران و ظالمان تکیه کند، استقلال، حیثیت و کرامت انسانی خود را ضایع می‌کند.

وی با اشاره به سرعت گرفتن انتصابات در استان قزوین ادامه داد: به همه کسانی که امروز موقعیتی دارند از جمله نمایندگان و افرادی که دارای جایگاه جناحی هستند توصیه می‌کنم از سفارش‌ها برای انتصابات خودداری کنند تا مردم از انتصاب‌های سفارشی آسیب نبینند.

آیت الله عابدینی تاکید کرد: بخش‌هایی همچون صنعت، کشاورزی و فرهنگ با افراد سفارشی به درستی مدیریت نمی‌شوند و افرادی باید در رأس آنها باشند که شایستگی و لیاقت آن مسئولیت را داشته باشند.

وی تاکید کرد: پیشنهاد چندین نفر از افراد شایسته برای انتخاب مدیر لایق از بین آنها کار خوبی است اما پیشنهادهای فامیلی و حزبی به مردم صدمه و لطمه می‌زند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: انتظار داریم در دولت انقلابی و مؤمن این پدیده شوم، غیرعقلانی و شیطانیِ نفوذ کردن برای انتصابات سفارشی، بساطش برچیده شود.

وی با اشاره به سفر هیئت افغانستانی به کشور ادامه داد: میانجی‌گری جمهوری اسلامی برای ایجاد وحدت بین گروه‌های مختلف افغانستانی نشان از اهمیت آرامش، امنیت و وحدت در کشور افغانستان برای ایران اسلامی است.

آیت الله عابدینی با اشاره به سالروز پیروزی ملت غزه بر اسرائیل عنوان کرد: اسرائیل شکست را توسط مقاومت حس کرده و بدون شک اتحاد جهان اسلام می‌تواند این غده سرطانی را از منطقه پاک کند.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار نظامی است، بیان کرد: اگر قدرت امروز را در آغاز جنگ تحمیلی داشتیم، کسی با ما وارد جنگ نمی‌شد.

امام جمعه قزوین تاکید کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون تلاش‌های سرداران جان برکفی همچون سلیمانی‌ها و حاجی زاده‌ها و همچنین رهبری عالمانه امامین انقلاب کشور است که ما را به این عزت و عظمت رسانده‌اند.

وی در پایان با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حضرت ام‌البنین یادآور شد: همه باید از خانواده و مخصوصاً مادران و پدران شهدا که تلاش‌های آنان باعث عظمت ملت ایران شد قدردانی کنیم.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول