اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مسؤولان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مناطق حاشیه نشین اقدام کنند

امام جمعه خیرآباد گفت: از مسؤولان انتظار داریم در راستای کاهش آسیب های اجتماعی مناطق حاشیه ای شهرها اقدام کنند متأسفانه در گذشته به مناطق حاشیه ای شهرها هیچ‌گونه توجهی نشده است و حتی مسؤولانی داریم که تاکنون یکبار هم به این مناطق سر نزده اند.

مسؤولان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مناطق حاشیه نشین اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه خیرآباد ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته خیرآباد ضمن سفارش خود و همگان به تقوای الهی، با اشاره به سالروز رحلت حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، اظهار کرد: حضرت ام البنین مادر چهار شهید و همسر مولا علی(ع) است که برای زنده نگه داشتن حادثه کربلا از گریه سیاسی استفاده می‌کرد امروز اگر ما به جایی رسیدیم به برکت خون شهدا و صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا خصوصا مادران و همسران شهدا بوده است، آنان که حاصل زندگی خویش را تقدیم خداوند نمودند و حتی حاضر نشدند در این راه اشک بریزند که مبادا دشمن خوشحال شود.

حجت الاسلام طزری با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مردم قم از طریق مجازی، گفت: ایشان بار دیگر نقشه راه کشور و ترفند و حیله های دشمن را بیان فرمودند و پایبندی به اصول انقلاب را عامل پیشرفت کشور دانستند و یکی از توطئه های دشمن در جنگ نرم را نفی اصول انقلاب برشمردند.

وی افزود: تاریخ ۴۲ ساله نظام اسلامی گواه این مطلب است؛ هرگاه مسئولینی انتخاب شدند که انقلاب و اصول آن را قبول داشتند و برای تحقق آن تلاش کردند انقلاب رشد کرد و به پیشرفت های بسیاری که حتی دشمن باور نداشت رسید و هر کجا مسؤلین ما از کسانی بودند که باور به شعارهای انقلاب اسلامی نداشتند ما یا دچار رکود و یا عقب گرد شدیم و خسارت های بسیاری به مردم و ملت وارد کردیم، دفاع مقدس، پیشرفت در صنایع نظامی مرهون روحیه انقلابی بود و مشکلات اقتصادی امروز ما حاصل تفکر وابستگی به غرب و دوری از اصول انقلاب بود.

امام جمعه خیرآباد عنوان کرد: عده ای در داخل به تبعیت از اربابان خارجی خود بدنبال آن هستند که فقط نقاط ضعف جمهوری اسلامی را برجسته کننند و با تبلیغ گسترده این‌گونه وانمود کنند که جمهوری اسلامی هیچ گونه موفقیتی در بر نداشته است بلکه از این طریق مردم را نسبت به انقلاب اسلامی یا بی تفاوت یا بدبین کنند.

حجت الاسلام طزری ادامه داد: حال آنکه در کنار مشکلاتی که در نظام اسلامی ما وجود دارد که مربوط به عملکرد بد ما است نقاط قوت بسیاری نیز وجود دارد که امنیت، خدمات عمومی از قبیل آب و برق و گاز، رسیدگی به نقاط محروم کشور، پیشرفت های نظامی، پزشکی، علمی و غیره که دشمن هم به آن اقرار دارد از خدمات و موفقیت های نظام اسلامی بوده است و خواهد بود.

خطیب جمعه خیرآباد تصریح کرد: آنچه امروز ما از مسؤولان انتظار داریم آن است که در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق حاشیه ای شهر ها اقدام نمایند متأسفانه در گذشته به مناطق حاشیه ای شهرها هیچ‌گونه توجهی نشده است و حتی مسؤولانی داریم که تاکنون یکبار هم به این مناطق سر نزده اند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول