اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

وزیر آموزش و پرورش: برای ترمیم شاخص‌های آموزشی و تامین نیروی انسانی در سیستان و بلوچستان تلاش می‌کنیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: سیستان و بلوچستان یکی از استانهای محروم کشور است که نیاز به توجه دارد، برای ترمیم شاخص های فضای آموزشی و تامین نیروی انسانی به تناسب نیاز اقدام خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش: برای ترمیم شاخص‌های آموزشی و تامین نیروی انسانی در سیستان و بلوچستان تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، یوسف نوری ظهر امروز در حاشیه بازدید از مدارس در حال ساخت در شهرستان زاهدان که با حضور مهر الله رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیستان و بلوچستان به دلیل رشد سریع جمعیت و محرومیتهایی که به مرور ایجاد شده، از نظر سرانه فضای آموزشی نسبت به میانگین کشوری پایین تر است و باید از روش های عدالت ترمیمی بتوانیم این خلا را پر کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با قدردانی از همکاری خیرین مدرسه ساز افزود: خیرین مدرسه ساز هم ورود پیدا کرده اند و تلاش داریم فضای آموزشی لازم را برای این استان تامین کنیم.

وی ادامه داد: طرحی را در دست داریم که اگر تامین اعتبار شود بخشی از مدارس مرزی توسعه تکمیل، تجهیز و احداث خواهد شد تا شکاف‌ها و چالش ها را جبران کنیم.

نوری گفت: سیستان و بلوچستان یکی از استانهای محروم کشور است که نیاز به توجه دارد، برای ترمیم شاخص های فضای آموزشی و تامین نیروی انسانی به تناسب نیاز اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/3139

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول