اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اعتبار خوبی در سفر ریاست جمهور به گلستان به زیرساخت‌های ورزشی اختصاص می‌یابد

استاندار گلستان گفت: در اعتبارات ۱۴۰۱ و به ویژه سفر رئیس جمهور به گلستان اعتبار ویژه ی به زیرساخت‌های ورزشی به ویژه والیبال گنبدکاووس اختصاص خواهد یافت.

اعتبار خوبی در سفر ریاست جمهور به گلستان به زیرساخت‌های ورزشی اختصاص می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، علی‌محمد زنگانه بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از تیم جوانان والیبال به عنوان قهرمان مسابقات لیگ برتر کشوری در دانشگاه شمس اظهار کرد: به مسوولانی که مسوولیت خود را درک کرده و زمینه این قهرمانی را فراهم کردند، افتخار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: استان ما در تاریخچه فرهنگی، علمی و باستانی بوده و به لحاظ ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها جزو ۱۰ استان نخست کشور است اما علیرغم همه این ظرفیت‌ها در بسیاری از شاخص‌ها جز ۱۰ استان آخر کشور هستیم.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: باید چشم‌انداز و انگیزه ما پیشرفت و توسعه گلستان باشد و با تلاش این امر دست‌یافتنی است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: بزرگان و مسوولان ما باید با الگو گرفتن از قهرمانان نوجوان والیبال در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت کرده و از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند.وحدت ملی و انسجام اسلامی مهمترین عوامل در رسیدن به این رشد است.

وی ادامه داد: گلستان در حوزه‌های مختلف ورزشی به ویژه والیبال، بسکتبال، سوارکاری و غیره استعدادهای خوبی دارد و هرجا که این استعدادها حمایت شدند، توانستند مقام‌های خوبی کسب کنند.

زنگانه درباره اسپانسری این تیم‌ها گفت: باید صاحبان کسب و کار و مشاغل بزرگ و کارخانجات در راستای مسئولیت اجتماعی اسپانسری این تیم‌ها را عهده‌دار شده تا هم تبلیغات مورد نظر خود را تامین و حمایت مالی در راستای این تیم‌ها باشد.

وی بیان کرد: در اعتبارات ۱۴۰۱ و از محل سفر ریاست جمهور کمک بسیار خوبی در حوزه زیرساخت‌های ورزشی استان و  رشته‌های ورزشی مختلف به ویژه والیبال و خانه والیبال گنبدکاووس خواهد شد.

در این مراسم از قهرمانان تیم نوجوانان والیبال گنبدکاووس و دست‌اندرکاران آنها تجلیل شد.
انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول