اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اقدام ابتکاری استاندار سمنان در احیای واحدهای تولیدی راکد/ وزارت کشور: سراسر کشور این الگو را اجرا کنند

اقدام ابتکاری استاندار سمنان در احیای واحدهای تولیدی راکد نظر سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور را جلب کرد تا آن را به سراسر کشور تسری دهد.

اقدام ابتکاری استاندار سمنان در احیای واحدهای تولیدی راکد/ وزارت کشور: سراسر کشور این الگو را اجرا کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محسن کوشش‌تبار، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور با ارسال مکاتبه‌ای به استانداران سراسر کشور، از آنان خواست با الگوبرداری از اقدام عملیاتی و شایسته استاندار سمنان، زمینه احیای واحدهای راکد و تحت تملک شبکه بانکی و همچنین افزایش ظرفیت تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید را مهیا کنند.

بر اساس این گزارش، کوشش‌تبار در مکاتبه خود با اشاره به اقدامات استاندار سمنان در احیای واحدهای راکد اقتصادی و تولیدی استان، عنوان کرده است: استاندار سمنان در یک اقدام ابتکاری نسبت به راه‌اندازی ستاد احیا و فعال‌سازی واحدهای راکد در این استان متشکل از دادستان مرکز استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل سازمان بازرسی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان، سه نفر از مدیران واحدهای صنعتی بزرگ، دو نفر از اساتید دانشگاه در حوزه اقتصاد و همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط اقدام کرده و جلسات ستاد موصوف را به صورت هفتگی برگزار کرده است که در هر جلسه مشکلات چندین واحد تولیدی راکد تملک شده بررسی و راهکارهای مشخص ارائه شده است.

وی عنوان کرد: با عنایت به موارد عنوان شده و نظر به نقش مؤثر و کلیدی استانداران در تعیین تکلیف بنگاه‌های اقتصادی تملک شده توسط شبکه بانکی، با الگوبرداری از اقدام شایسته و عملیاتی استاندار سمنان زمینه احیای واحدهای راکد و تحت تملک شبکه بانکی و افزایش ظرفیت تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید را فراهم کنند.

در سه ماه گذشته و از زمان انتصاب سیدمحمدرضا هاشمی به عنوان استاندار سمنان تاکنون، با پیگیری استاندار و همکاری اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بیش از ۲۲ واحد صنعتی راکد، احیا و به چرخه تولید بازگشته است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول