اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فارس من| پیگیری برای ایجاد دیواره حفاظتی در بستر رودخانه‌های چالوس/ اجرایی شدن کار مستلزم تامین اعتبار است

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: طول رودخانه‌های استان ۷هزار کیلومتر است که از این میان۵۰۰ کیلومتر در حوزه‌های مسکونی و سایر واقع است که مستلزم ایجاد دیواره حفاظتی است و باید در این زمینه اعتبار مورد نیاز تامین شود‌.

فارس من| پیگیری برای ایجاد دیواره حفاظتی در بستر رودخانه‌های چالوس/ اجرایی شدن کار مستلزم تامین اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای  با عنوان «درخواست ایجاد دیواره‌های حفاظتی در بستر رودخانه چالوس » خواستار پیگیری این سوژه شدند.

علی‌اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: طول رودخانه‌های استان ۷ هزار کیلومتر است که از این میان۵۰۰ کیلومتر در حوزه‌های مسکونی و سایر واقع است که مستلزم ایجاد دیواره حفاظتی است و باید در این زمینه اعتبار مورد نیاز تامین شود‌.

وی گفت: رودخانه‌های چالوس،کلاردشت، هراز، تالار و تجن جز رودخانه‌های خروشان و خطرساز محسوب می‌شوند که در این راستا پیگیری‌های لازم به‌صورت جدی دنبال می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اعلام اینکه بحث سامان‌دهی، لایروبی و آزادسازی بستر رودخانه‌ها در دستور کار قرار دارد،افزود: برخی از رودخانه که دارای مصالح هستند هزینه‌ها از محل مصالح تامین شده و در سایر رودخانه‌ها با اعتبارات دولتی تامین می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول