اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ابراز همدردی ولی‌عهد ابوظبی با رئیس رژیم صهیونیستی

منابع رسانه‌ای از تماس تلفنی «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی به منظور عرض تسلیت درگذشت مادر «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی خبر دادند.

ابراز همدردی ولی‌عهد ابوظبی با رئیس رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌ها در فلسطین اشغالی و امارات متحده عربی از گفت‌و‌‎گوی تلفنی ولی‌عهد ابوظبی با رئیس رژیم صهیونیستی خبر دادند.

طبق گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی از قبیل «یدیعوت آحارونوت» روز چهارشنبه (دیروز) مادر اسحاق هرتزوگ رئیس این رژیم فوت کرده است.

بر اساس این گزارش‌، محمد بن زاید آل نهیان ولی‌عهد ابوظبی با رئیس رژیم صهیونیستی تماس تلفنی برقرار کرده و به او تسلیت گفت.

در گزارش خبرگزاری رسمی امارات (وام) در این باره آمده است: «ولی‌عهد ابوظبی و معاون فرماندهی عالی نیروهای مسلح امارات روز چهارشنبه در تماس تلفنی با اسحاق هرتزوگ رئیس‌جمهور اسرائیل، درگذشت مادر وی را تسلیت گفت. در این تماس تلفنی، اعلی‌حضرت شیخ محمد صمیمانه‌ترین تسلیت‌های خود را به رئیس‌جمهور هرتزوگ، خانواده‌اش و به مردم اسرائیل ابراز کرد».

طبق روایت خبرگزاری امارات (وام)، رئیس رژیم صهیونیستی «از شیخ محمد بن زاید به خاطر احساسات صمیمانه‌اش تشکر و قدردانی کرد و برای امارات متحده عربی و مردم آن آرزوی پیشرفت و شکوفایی بیشتر کرد».

رایزنی تلفنی محمد بن زاید ولی‌عهد ابوظبی با اسحاق هرتزوگ  در حالی انجام شده که از زمان امضای توافق سازش عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ در آمریکا، مراودات مقام‌های ابوظبی و تل‌آویو در حال تقویت است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول