اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بخشدار سابق خاوران بازداشت شد

دادستان شهرستان ری گفت: بخشدار سابق خاوران به دلیل ارتشاء و اختلاس و تحصیل مال نامشروع توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد.

بخشدار سابق خاوران بازداشت شد

غلامرضا نوفرستی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری، با اشاره به پرونده اختلاس و ارتشاء در بخش خاوران اظهار کرد: بخشدار سابق بخش خاوران در شهرستان ری به اتهام تحصیل مال نامشروع و ارتشاء توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات جنوب تهران بازداشت شد.

وی گفت: ارتشاء، اختلاس و جرائم مالی عامل اصلی دستگیری بخشدار پیشین خاوران است اما میزان این اختلاس مشخص نیست و تعیین میزان تحصیل مال نیاز به تحقیقات بیشتر دارد. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری ادامه داد: در این مرحله تفهیم اتهام ابتدایی انجام شده و باید مبالغ موجود در گزارش، پاسخ های متهم و عدله موجود بررسی شود.

نوفرستی در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات از بخشدار پیشین خاوران شروع شده و ممکن است اطلاعات بیشتری از افراد مرتبط و دخیل با موضوع کسب شود لذا ممکن است در مراحل بعدی افراد دیگری نیز به دلیل مشارکت یا معاونت برای توضیح رفتار و اعمال فراخوانده شوند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول