اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اتمام اجرای طرح کاداستر اراضی ملی سمنان تا پایان سال

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از اتمام اجرای طرح کاداستر اراضی ملی این استان تا پایان سال جاری خبر داد.

اتمام اجرای طرح کاداستر اراضی ملی سمنان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، جعفر مرادی‌حقیقی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان امشب در جلسه با مدیران استان سمنان از اتمام اجرای طرح کاداستر اراضی ملی در استان سمنان تا پایان سال جاری خبر داد.

وی افزود: از کل مساحت استان سمنان که ۹ میلیون و ۳۶۸ هزار هکتار است، هشت میلیون و ۱۰۰ هزار هکتار در سامانه کاداستر اسناد تثبیت شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان بیان کرد: حدود هفت میلیون و ۷۰۰ هزار هکتار سند تک‌برگی با هماهنگی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان صادر شده است.

مرادی‌حقیقی با بیان اینکه قرارگاه جهادی اجرای کاداستر با تلاش شبانه‌روزی اقدامات خوبی را رقم زده است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جشن تثبیت و صدور سند کاداستری اراضی منابع طبیعی را در استان سمنان برگزار کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با جلسات و همکاری که بین اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری صورت گرفته است تا پایان سال کاداستر منابع طبیعی استان سمنان به اتمام برسد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: هدف از تهیه نقشه کاداستر اراضی ملی، دولتی و اصلاح نقشه‌های سنواتی توأم با برطرف کردن تداخل ناشی از اجرای قوانین موازی و در نهایت اخذ اسناد تک‌برگی و یا تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک‌برگی است.

مرادی‌حقیقی ضمن ارائه گزارش عملکرد با اشاره به وسعت استان سمنان از ۹.۷ میلیون هکتار مساحت استان سمنان بیش از ۹۵ درصد استان، اراضی ملی است که با همکاری و تعامل سازنده اداره کل ثبت اسناد استان تاکنون موفق به اخذ سند تک‌برگ در ۸۲ درصد مساحت اراضی ملی استان شده‌ایم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول