اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فارس من| دستگیری سارقان مسلح و عاملان درگیری با مأموران انتظامی

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری سارقان مسلح و عاملان درگیری با مأموران انتظامی و کشته شدن شهردار دهدز در شهرستان ایذه در کمتر از 72 ساعت خبر داد.

فارس من| دستگیری سارقان مسلح و عاملان درگیری با مأموران انتظامی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان کمپینی با عنوان «برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت شهرستان ایذه» در سامانه «فارس من» ثبت کردند.

سردار سید محمدصالحی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان در جمع خبرنگاران ضمن اعلام خبر دستگیری سارقان مسلح در شهرستان ایذه اظهار کرد: این افراد شرور در چند روز گذشته ضمن ایجاد درگیری با ماموران و تیراندازی، موجب کشته شدن شهردار دهدز شده بودند، که با اشراف اطلاعاتی در کمتر از ۷۲ ساعت در مخفیگاهشان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با اشاره به سوابق آنها افزود: سارقان مسلح دستگیر شده از جمله افراد شرور و سابقه دار هستند که سوابق متعدد شرارت و درگیری داشته‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: از اشرار دستگیر شده دو قبضه سلاح کلاشینکف، سه تیغه خشاب، مقادیری فشنگ جنگی و تعدادی سلاح سرد کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: پرونده متهمان در مرحله تحقیقات اولیه قرار دارد و اطلاعات تکمیلی بعد از اتمام تحقیقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

صالحی تصریح کرد: امنیت شهروندان از خطوط قرمز پلیس بوده و با تمامی افرادی که سعی بر ایجاد ناامنی در جامعه داشته باشند برخورد قاطع و جدی خواهد داشت.

انتهای پیام/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول