اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برنامه‌های سفر وزیر ورزش به هرمزگان/ سجادی فردا به بندرخمیر می‌رود

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور، فردا به استان هرمزگان می‌آید و به‌عنوان نماینده ویژه دولت در بندرخمیر حضور خواهد یافت.

برنامه‌های سفر وزیر ورزش به هرمزگان/ سجادی فردا به بندرخمیر می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور، فردا به استان هرمزگان می‌آید و به‌عنوان نماینده ویژه دولت در بندرخمیر حضور خواهد یافت.

وی در این سفر به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور به شهرستان خمیر خواهد رفت و غبارروبی مزار شهدا در گلزار شهدای این شهر نخستین برنامه اوست.

سجادی سپس با حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندر خمیر و سید عبدالجلیل قتالی امام جمعه اهل سنت این شهر دیدار خواهد کرد.

دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم، فرهنگیان، لنجداران، صیادان، کشاورزان،گروه‌های جهادی، ورزشکاران، بانوان و تعاونی مرزنشینان از دیگر برنامه‌های وزیر ورزش خواهد بود.

وی در ادامه از مجموعه ورزشی و اماکن و فضاهای ورزشی بندرخمیر، کارخانه سیمان، مجتمع بندری، تالاب و اسکله بندر پهل بازدید خواهد داشت و پس از آن در جلسه شورای اداری استان حضور خواهد یافت.   

انتهای پیام/3264/ ق

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول