اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نیروی انسانی توانمند اصلی‌ترین شاخص توسعه جوامع/لزوم کیفی‌سازی نیروی انسانی دستگاه‌ها

استاندار آذربایجان‌شرقی، نیروی انسانی توانمند را اصلی‌ترین مزیت و مهم‌ترین شاخص پیشرفت سازمانی و عامل توسعه جوامع دانست.

نیروی انسانی توانمند اصلی‌ترین شاخص توسعه جوامع/لزوم کیفی‌سازی نیروی انسانی دستگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  عابدین خرّم عصر امروز در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان اظهار کرد: نیروی انسانی سرمایه زوال‌ناپذیری است که اگر دارای داشبورد مدیریتی مناسب نباشد، تلاش‌هایش هم راستا با اهداف سازمان متبوع نخواهد بود.

وی با اشاره به وجود سازمان‌ها و انسان‌های رسالت‌مدار در مقابل سازمان‌ها یا انسان‌های وظیفه‌مدار افزود: سازمان‌های رسالت‌مدار معمولا خودمدیریتی بوده و به نظام‌های کنترلی چندانی نیاز ندارند. 

خرّم اذعان داشت: وقتی سازمان‌ها به سمت وظیفه‌مداری حرکت می‌کنند، باید کنترل‌ها محسوس‌تر و جریان ارزیابی مقتدرترین حاکم باشد.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه صحبت‌های خود مدیریت ارتباطات را که تکمیل‌کننده زنجیره تعامل مجموعه‌ها با همدیگر است، مهم برشمرد و یادآور شد: حرف اصلی این است که چگونه باید انجام فعالیت‌های سازمانی به بهره‌وری و اهداف مورد نظر بیانجامد. 

این مسوول تاکید کرد: نیروی انسانی که ضعف دانش، تخصص و ارتباط دارد، بهره‌وری و کارآیی لازم را نخواهد داشت و امکانات مادی و فیزیکی را به هدر خواهد داد.

وی بر لزوم توجه به کیفی‌سازی نیروی انسانی و افزایش بهره‌وری فعالیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول