اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اخطار نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور به وزیر بهداشت/پزشکان به مناطق محروم نمی‌روند

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس شورای اسلامی در اخطار خود به وزیر بهداشت، گفت: پزشکان تمایلی برای حضور در شهرستان‌ها و مناطق محروم ندارند.

اخطار نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور به وزیر بهداشت/پزشکان به مناطق محروم نمی‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، به نقل از روابط عمومی دفتر رئیس مجمع نمایندگان استان، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی خطاب به وزیر بهداشت، اظهار کرد: متاسفانه به بهداشت و درمان مناطق محروم توجه نمی‌شود و پزشکان در مراکز استان‌ها تجمع کرده اند و در برخی از شهرستان‌ها با کمترین پزشک متخصص مواجه هستیم.

وی افزود: در ایام سرد سال و طی چند روز گذشته چندین بار سیستم گرمایشی بیمارستان بافق خاموش شده و بیماران با سرما دست و پنجه نرم کرده و در حال حاضر بیمارستان با بخاری قدیمی گرم می‌شود.

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم انتظاراتی از ما دارند و ما پاسخی برای ارائه به آن‌ها نداریم، اظهار داشت: بیماران هزینه‌ها و مشکلات بیماری را تحمل می‌کنند، اما نباید سرما نیز بکشند.

صباغیان با تاکید بر اینکه پزشکان با لابی به مراکز استان‌ها بازمی گردند، ادامه داد: آمار بگیرید تا مشخص شود چه تعداد پزشک باید در شهرستان‌ها حضور داشته باشند و اکنون حاضر نیستند.

وی در پایان با بیان این‌که در مراکز استان‌ها هر کجا که می‌روید تابلوی پزشک متخصص می‌بینید، اما مردم مناطق محروم باید برای درمان به مراکز استان‌ها مراجعه کنند، گفت: از وزیر بهداشت و درمان و رئیس مجلس درخواست دارم به فریاد مردم برسند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول