اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اعلام وضعیت قرمز آلودگی هوا در شهرهای میبد و اردکان

کارگروه اضطرار آلودگی هوا در استان یزد هوای شهرستان های میبد و اردکان را در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری قرمز و اضطراری اعلام کرد.

اعلام وضعیت قرمز آلودگی هوا در شهرهای میبد و اردکان

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، بر اساس اعلام رسمی کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان، صبح امروز در چهارمین جلسه این کارگروه با اشاره به این‌که شهر‌های میبد و اردکان در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه به دلیل آلودگی هوا در وضعیت ناسالم قرار دارند، مقرر شد در این شهر‌ها وضعیت قرمز و اضطرار اعلام شود.

بر این اساس، تردد وسایل گازوئیل سوز در سطح این شهر‌ها به اضافه اشکذر ممنوع بوده و مدارس در همه مقاطع به صورت غیرحضوری خواهد بود.

تعطیلی فعالیت‌های عمرانی شهرداری از دیگر مصوبات لازم الاجرا در جلسه کارگروه اضطرار استان در شهرهای میبد و اردکان است.

شناسایی واحدهای آلاینده و تعطیلی آنها در دو روز مشخص شده از جمله الزامات اجرایی تعیین شده بود و همچنین مقرر شد اطلاع رسانی وضعیت کیفی هوا بر اساس اطلاعیه‌های کارگروه اضطرار برای جلب همکاری و مشارکت عمومی در راستای پرهیز از اقدامات منجر به ایجاد آلودگی هوا و پرهیز از سفر‌های غیر ضرور توسط رسانه ملی و دیگر رسانه‌های رسمی انجام شود.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول