اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بخاری نفتی کلاس درسی را در کرمانشاه به آتش کشید/ حادثه مصدوم نداشت

روستای کرم‌بست بخش بیلوار شهرستان کرمانشاه روز گذشته، شاهد آتش گرفتن دبستانی بود که خوشبختانه به غیر خسارت مالی هیچ مصدومی نداشت.

بخاری نفتی کلاس درسی را در کرمانشاه به آتش کشید/ حادثه مصدوم نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، روز گذشته بخاری یکی از کلاس‌های دبستان موسی‌بن جعفر روستای کرم‌بست بخش بیلوار شهرستان کرمانشاه دچار حریق شد که خوشبختانه هیچ آسیبی به دانش‌آموزان و پرسنل آموزشی این مدرسه نرسیده است. 

رضا شیرزادی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه در خصوص این حادثه، اظهار داشت: پکیج گرمایشی این مدرسه بر پایه گاز سوز ۲ سال است که اجرا شده که منتظر نصب علمک گاز و گازرسانی به این روستا و مدرسه هستیم.

وی تصریح کرد: به خاطر برودت هوا، یکی از دانش‌آموزان در زنگ تفریح به کلاس می‌آید و نفت بخاری کاربراتی کلاس را زیاد می‌‌کند، با توجه به ازدیاد نفت ریخته شده در مخزن، بخاری شعله‌ور می‌شود و دود کلاس را می‌پوشاند.

گفتنی است، مدیران ستادی اداره کل آموزش و پرورش و مدیریت ناحیه ۳ آموزش و پرورش شهرستان کرمانشاه و اکیب بازرسی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان جهت برآورد خسارات و بررسی ابعاد حادثه امروز صبح در این روستا حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول