اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

عقد قرارداد با 380 زلزله‌زده کوهرنگی برای بازسازی منازل

مسؤول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری با اشاره به عقد قرارداد سه جانبه بین کمیته امداد، بسیج سازندگی و بنیاد مسکن برای بازسازی منازل زلزله‌زده کوهرنگ گفت: 380 نفر از مالکان منازل آسیب‌دیده در شرف عقد قرارداد بازسازی هستند.

عقد قرارداد با 380 زلزله‌زده کوهرنگی برای بازسازی منازل

هوشنگ فولادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با عقد قرارداد سه جانبه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی استان و سازمان بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری در حال حاضر ۳۸۰ نفر از مردم زلزله‌زده کوهرنگ در شرف انعقاد قرارداد بازسازی منازلشان از طریق بسیج سازندگی هستند.

مسؤول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از این ۳۸۰ نفر آسیب‌دیده از زلزله‌ اخیر شهرستان کوهرنگ ۳۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد و ۸۰ نفر دیگر افرادی هستند که داوطلب شده‌اند بازسازی منازلشان از طریق سازمان بسیج سازندگی صورت پذیرد و به این تعداد افزوده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در هفته‌ آینده نیز پیمانکار بازسازی منازل زلزله‌زده مشخص خواهد شد و به شرط مساعد بودن شرایط جوی عملیات بازسازی آغار می‌شود.

انتهای پیام/68033

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول