اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

نام‌نویسی متقاضیان میزبانی طرح رحله ویژه حفظ قرآن در تابستان آغاز شد

دبیر ستاد طرح ملی رحله از آغاز نام‌نویسی متقاضیان میزبانی هشتمین دوره طرح ملی رحله خبر داد و گفت: هشتمین دوره طرح ملی رحله تنها ویژه نوجوانان و جوانان پسر ۱۴ تا ۲۲ ساله است و در صورت مساعد بودن شرایط و اجازه ستاد مبارزه با کرونا برگزار می‌شود.

نام‌نویسی متقاضیان میزبانی طرح رحله ویژه حفظ قرآن در تابستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس نام‌نویسی هشتمین دوره طرح رحله ویژه حفظ قرآن در اوقات فراغت تابستان توسط مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) آغاز شد.

نام‌نویسی تا ۲۲ بهمن‌ماه

حجت‌الاسلام هادی سیاری دبیر طرح ملی رحله در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آغاز نام‌نویسی متقاضیان هشتمین دوره طرح ملی رحله گفت: ستاد اجرایی هشتمین دوره طرح ملی رحله در مؤسسه بیت الاحزان راه‌اندازی شده و با تصویب ستاد، متقاضیان دریافت میزبانی این طرح ملی تا ۲۲ بهمن‌ماه فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی بیت‌الاحزان به نشانی beytolahzan.ir ضمن مطالعه کامل شرایط میزبانی، فرم الکترونیکی ثبت اطلاعات میزبانی را به دقت تکمیل کنند.

این حافظ کل قرآن کریم ادامه داد: متقاضیان موظفند حداکثر تا دهم اسفند‌ماه نسبت به ارسال تصاویر و فیلم‌های مربوط به محل برگزاری دوره به دبیرخانه ستاد طرح ملی رحله اقدام و پس از طی مراحل ارزیابی توسط بازرسی ستاد طرح ملی رحله، در صورت تأیید مکان و احراز شرایط مؤسسه میزبان، ضمن حضور در دوره توجیهی، تفاهم‌نامه برگزاری طرح را با مؤسسه بیت‌الاحزان امضا کنند.

 

برگزاری طرح ویژه نوجوانان و جوانان ۱۴ تا ۲۲ ساله

سیاری با بیان این که هشتمین دوره طرح ملی رحله تنها ویژه نوجوانان و جوانان پسر ۱۴ تا ۲۲ ساله است گفت: با توجه به همه گیری کرونا در سال‌های اخیر، برگزاری طرح در تابستان ۱۴۰۱ منوط به مساعد بودن شرایط و اجازه نهادهای ذیربط است و برگزاری طرح‌ها نیز با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا صورت خواهد گرفت.

حضور بیش از ۱۳ هزار نفر در طرح رحله طی ۷ سال

دبیر ستاد طرح ملی رحله با بیان این که تاکنون هفت دوره از این طرح ملی برگزار شده است گفت: در این هفت سال ۱۳۱۰۲ نفر نام‌نویسی کرده‌اند که از این بین تعداد ۷۳۵۳ نفر موفق به حفظ اجزاء قرآن کریم شده‌اند.

به گزارش فارس طرح ملی رحله ویژه حفظ اجزاء قرآن کریم توسط نوجوانان و جوانان ۱۴ تا ۲۲ ساله با مدیریت مؤسسه بیت‌الاحزان و همکاری مؤسسات و نهادهای قرآنی و فرهنگی کشور هر سال طی دو ماه تابستان به صورت شبانه‌روزی برگزار می‌شود.

مؤسسات و نهادهای علاقه‌مند به کسب میزبانی این طرح می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سؤال فقط از ساعت ۱۰ تا ۱۴ شنبه تا پنجشنبه با شماره ۰۹۱۰۲۸۰۱۸۰۸ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول