اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مدیران باید فرصت خدمت را غنیمت بدانند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: مدیران باید فرصت خدمت را غنیمت دانسته و در مسیر خدمت به مردم تلاش کنند.

مدیران باید فرصت خدمت را غنیمت بدانند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید هادی طباطبایی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان مه ولات اظهار کرد: امروز فرصتی برای خدمتگزاری ایجاد شده است که باید قدردان این فرصت باشیم چون  هیچ عبادتی به پای خدمت به خلق نمی رسد و مدیران باید فرصت خدمت را غنیمت دانسته و در مسیر خدمت به مردم تلاش کنند.

وی افزود: اگر رفتار ما طبق قرآن باشد می توانیم مدیر جهادی اسلامی باشیم.

طباطبایی از مه ولات به عنوان شهرستانی شهیدپرور یاد کرد و گفت: سرپرست جدید فرمانداری مه ولات، فردی توانمند و باتجربه است که انشاءالله در مسیر خدمت به این مردم لایق، گام برخواهد داشت. ما باید فضا را برای حضور و سرمایه گذاری مردم آماده کنیم تا شاهد شکوفایی قابلیت ها و توسعه هرچه بیشتر مه ولات باشیم.

شایان ذکر است که در این مراسم، مجتبی علی نژاد به عنوان سرپرست جدید فرمانداری مه ولات معارفه شده و از خدمات مصطفی محمدی، سرپرست سابق فرمانداری این شهرستان قدردانی شد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول