اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

شهرداری اعطای کارت بلیت رایگان خبرنگاران را احیا کند

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از عدم شارژ کارت بلیت های خبرنگاران به دلیل وجود بروکراسی اداری انتقاد کرد و از شهردار تهران خواست نسبت به اختصاص کارت بلیت الکترونیکی رایگان به خبرنگاران اقدام کند.

شهرداری اعطای کارت بلیت رایگان خبرنگاران را احیا کند

به گزارش خبرنگار فارس، سوده نجفی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بر اساس تبصره ماده 4 مصوبه کاهش آلودگی هوا، به شهرداری تهران اجازه داده شده که به خبرنگاران کارت بلیت الکترونیک یکساله رایگان اختصاص داده شود گفت: اما  این تسهیلات در دوره قبل با توجه به بروکراسی ها  ناقص اجرا شد.

وی ادامه داد: گزارش و مراجعات خبرنگاران نشان می دهد این طرح در حال اجرا نیست و برخی خبرنگاران که برای شارژ کارت بلیت الکترونیک به ایستگاهها مراجعه می کنند با این پاسخ مواجه می شوند که کارت ها دیگر شارژ نمی شود.

نجفی با بیان اینکه چرا این تسهیلات ناچیز هم از خبرنگارانی که ساعات کاری طولانی و حرفه پراسترسی را دارند دریغ شده استرسی دارند، اظهار داشت: اعطای چنین تسهیلاتی کمک اندکی در جهت قدردانی از این قشر است.

وی از شهردار تهران خواست نسبت به اختصاص کارت بلیت الکترونیکی رایگان اقدام کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول